سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تمام نام و اعتبار و احترام و شمسایی بودن من ارمغان تیم ملی بوده است هیچ گاه نباید این مورد را فراموش کنیم

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رویارویی با میثاق بازی سنگینی را برایمان رقم زد زیرا نفرات هر دو تیم با هم رفیق بودند و یکدیگر را به خوبی می شناختند و همین امر باعث شد تا با سبک و نحوه بازی هم به صورت دقیقی آشنا باشیم.

وی افزود: در مورد تیم میثاق باید گفت که این تیم دارای مربی ها و کادر فنی خوبی است لک در برهه ای از زمان مربی تیم ملی بوده از سوی دیگر  هاشم زاده نیز در تیم ملی مشغول به کار است این مجموعه خوب متشکل از بازیکنان باعث شد تا رقابتی نفس گیر و سخت داشته باشیم،
با توجه به اینکه ما پیروز بازی رفت هم بودیم حسایت های مربوط به این بازی زیاد شده بود.

خوشبختانه مقابل تیم خوب میثاق از تجربه خود استفاده بیشتری کردیم و بازیکنانمان تمام تونایی خود را به کار گرفتند تا امتیاز را از آن خود کنیم که خدا را از این بابت شاکریم.

شمسایی در پاسخ به اینکه تیمش پیروزی امروز را مدیون اوست، اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید برد امروز را به پای من نوشت چون همه ما تلاش می کتنیم تا به موفقیت برسیم حال این بستگی به شانس و موقعیت های ایجاد شده دارد که چه کسی در این هفته گلزنی کند.

گلزنی شمسایی با سنگ سفیدی،احمدی، رییسی هیچ فرقی ندارد یا اینکه خوب بودن با نبودن نظری باعث اتفاق خاصی نمی شود.ما همه یک مجموعه هستیم که از مدیریت تا بازیکنان داخل زمین و افراد بیرون زمین برای کسب نتیجه مطلوب هم قسم شده و می کوشیم تا کنون خوب بودیم اما روز های پیش رو خواهیم داشت زیرا غیر از تاسیسات 6 تیم دیگر حق قهرمانی دارند اما ما تلاش می کنیم جزء بالای جدولی ها باشیم.

وی در خصوص احتمال حضورش در تیم ملی و پاسخ به این دعوت گفت: در تیم ملی بازیکنانی جوان و آینده دار حضور پیدا کرده اند تا ریشه تیم ملی را می سازند در حال حاضر باید کار را به جوانان سپرد البته نباید از این مورد گذشت که به لطف خدا شرایط خوبی دارم و تا کنون یازده گل به ثمر رسانده ام.

یادمان باشد تیم ملی، پوشیدن لباس تیم ملی، خدمت در تیم ملی برای همه افتخار به حساب می آید اما حالا باید قدر جوانان را بدانیم و آینده نگری کنیم.

انتخاب کادر تیم ملی و بازیکنان  جزء اختیارات یک سرمربی است و هنوز این اتفاق تیفتاده که از ما بخواهند که باشیم اما همه بدانند و فراوموش نکنند من وحید شمسایی هر چه که دارم از تیم ملی است اگر مردم به من لطف می کنند و اگرا عتباری دارم تنها و تنها به خاطر تیم ملی بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار