رضا فلاح:

علی عابدین از یازده سالگی شاگرد خودم بود/ دست روی نقطه قوت فوتسال ساوه گذاشتیم و بردیم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: دست شهرداری ساوه را خواندیم و با دفاع محکم برابر تاکتیک قدرتمندشان امتیاز را از آن خود کردیم.

رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:رقابت امروز برایمان حیاتی و مهم بود زیرا با روحیه بازیکنان و شرایطی که با آن دست به گریبان بوده و هستیم به شدت نیاز به یک پیروزی و امتیاز شیرین داشتیم که خوشبختانه به آن رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت اضافه کرد: رقابت در سطح کیفی خوبی انجام شد و  هر دو تیم رقابت مطلوبی ارائه دادند اما شهرداری ساوه که به مدت 30 دقیقه از تاکتیک پاورپلی استفاده کرد فشار زیادی را به تیم ما آورد.

خوشبختانه در این هفته به دفاع در مقابل تاکتیک 5 متمرکز شدیم و آن را در دستور کار خود قرار دادیم در واقع یعنی نقطه قوت تیم شهرداری ساوه را هدف گرفتیم که خوشبختانه جواب مثبت گرفتیم و پیروز میدان شدیم و موفق به بستن راه ورود رقیب شدیم و فرصت خلاقیت تاکتیکی را از آنها گرفتیم.

وی افزود:خوشبختانه خرید و حضور علی عابدین در تیم امروز کمک بسیاری به ما بود زیرا از ابتدا می دانستم نقطه ضعف تیم کجاست و با چه بازیکنانی می توان آنها را پوشش داد در مورد علی عابدین نیز باید بگویم که وی  از یازده سالگی شاگردم بود و با سبک کارش و مناطقی که موفق به پوشش آن است آشنا بودم همین امر سبب شد از یک بازیکن خوب در مکانی مطلوب استفاده کنم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

فلاح در ادامه بیان داشت: از ابتدای لیگ به مسئولان گفتم که اگر دو بازیکن دیگر مانند و در سطح عابدین در اختیارم بگذارند به طور حتم نتایج رضایت بخشی کسب خواهیم کرد که حالا به گفته ام رسیده اند و امیدوارم در این را مساعدت کرده تا تیم از نظر نفری تقویت شود.

وی در خصوص جذب بازیکن در مهلت نقل و انتقالات گفت: مدتی پیش با بهرام تکاملی مذاکره کرده ام تا از این پس با تیم مقاومت در لیگ حضور داشته باشد که خوشبختانه این بازیکن مذاکرات را پذیرفته است، وی سال گذشته در پرسپولیس بهزیستی بازی می کرده اما تا چند روز دیگر به صورت رسمی به مقاومت البرز ملحق می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: فلاح ، رقابت ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار