جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‎ای اعتراض عربستان به سفر رهبران این جنبش به ایرران را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری سما؛ جنبش حماس روز پنج‎شنبه در بیانیه‎ای دریافت پیامی اعتراض‎آمیز از مقامات عربستان در مورد سفر رهبران این جنبش به ایران در هفته گذشته را تکذیب کرد.

"سامی ابوزهری"، عصر امروز در نشستی خبری گفت: خبرهایی که از وجود ارتباط عربستان سعودی با حماس و اعتراض ریاض به سفر هیئتی از این جنبش به ایران منتشر شده، بی‎پایه و اساس است.

وی تاکید کرد: جنبش حماس به دنبال روابط خوب با تمامی کشورهای عربی و اسلامی است.

 گفتنی است پایگاه فلسطینی الرای نزدیک به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز سه‎شنبه در مطلبی نوشت مقامات عربستان از نزدیک شدن جنبش حماس و ایران خشمگین هستند.

این پایگاه خبری در ادامه به نقل از منابع بلندپایه از گفتگوی بین مقامات اطلاعاتی عربستان سعودی و رهبران حماس در خارج پیرامون روابط حماس و ایران که اخیرا افزایش یافته، خبر داد.

براساس گفته منابع فلسطینی، عربستان سعودی از رهبران حماس در مورد کیفیت روابط حماس و تهران و چرایی موافقت حماس با ارتباط با ایران سوال نموده است.

این منابع افزودند: عربستان سعودی از سیاست خارجی حماس در قبال ایران ابراز نارضایتی کرده و از این جنبش خواسته است که تمامی راه‌های ارتباط با ایران را در مقابل فشار این کشور برای رفع محاصره نوار غزه، متوقف کند.

انتهای پیام//
برچسب ها: عربستان ، داعش ، پیام ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار