رئیس جمهور عراق، فواد معصوم امروز پنجشنبه تاکید کرد که نیروهای مسلح عراق بر پاکسازی شهرهای ایزدی‌ها از وجود نیروهای تروریستی داعش مصمم هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از "سومریه نیوز"؛ رئیس جمهور عراق، فواد معصوم امروز پنجشنبه تاکید کرد که نیروهای مسلح عراق بر پاکسازی شهرهای ایزدی ها از وجود نیروهای تروریستیداعش مصمم هستند و توضیح داد رنجی که طی این مدت شهروندان ایزدی متحمل شده‌اند همگان را تحت تاثیر قرار داده است.

معصوم در سخنانی به مناسبت عید پاک گفت: ما اکنون در ایام عید پاک که فرزندان ایزدی در عراق و جهان هرساله آن را جشن می گیرند قرار داریم، ولی متاسفانه امسال ایزدی های عزیز و سایر شهروندان عراقی در شرایطی مصیبت بار قرار دارند و با صبر و شکیبایی با بحرانی سخت دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود ما صبر و پایداری شهروندان ایزدی و بویژه نیروهای مبارز در کوه سنجار را می‌ستائیم و مجدانه جهت آزادی این مناطق از سیطره داعش تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است معاون دبیرکل سازمان ملل در امور حقوق بشر تاکید کرده بود که هجوم وحشیانه داعش به اقلیت ایزدی در عراق جنایت "کشتار جمعی" به شمار می رود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار