جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: در بازی هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل تیم شهرداری تبریز یک بازی استثنایی را به نمایش گذاشتیم.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان بازیکنان تیم شهرداری تبریز مقابل ما به خاطر برد پیکان مغرور ظاهر نشدند و از ابتدای کار شروعی طوفانی داشتند.

وی تصریح کرد: ما باید نتیجه این دیدار را به نفع خود به پایان می‌رساندیم ولی در ست پنجم تعویض‌هایم تمام شده بود و بازیکنان منطقه2 و دفاع وسط تیم مصدوم بودند به همین دلیل تبریزی‌ها از ضعف آن‌ها نهایت استفاده را کرده ون با امتیاز 17بر19 بازی را به پایان رساندند.

وی گفت: کسب یک امتیاز از تیم مدعی و قدرتمند تبریز آن هم در شهر خودشان برای ما حکم برد را دارد به نظرم دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری زاهدان یکی از زیباترین و سخت ترین بازی‌ها نیم فصل نخست لیگ امسال بود.

قوچان نژاد گفت: از عملکرد شاگردانم بسیار راضی هستم آنها به خوبی توانستند به بازی بازگشته و پوئن‌های از دست رفته را جبران کنند به طور حتم در بازی دور برگشت انتقام این شکست در زاهدان و مقابل تماشاچیان خود خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار