مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه 5 از برگزاری کارگاه‌های پیشگیری و مدیریت بحران با رویکرد آموزش محور و با محوریت جشنواره مشکات در سرای محلات این منطقه خبرداد.

طیبه قنبری مدیر آموزش شهروندی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اعلام این خبر گفت: کارگاه‌های پیشگیری و مدیریت بحران با رویکرد آموزش محور به منظور شفافَ‌سازی اهداف، جشنواره برای شرکت‌کنندگان در سرای محلات ناحیه 7 و 3 این منطقه برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: اداره آموزش شهروندی با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران اقدام به برگزاری سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های توجیهی با محور ایمنی شهری جشنواره مشکات در سطح محلات نواحی 7و3 منطقه می‌کند.
 
مدیر آموزش شهروندی منطقه 5 بیان کرد: در این کارگاه‌ها مبانی و نحوه برخورد با حوادث طبیعی و کاربردهای پایگاه‌های ستاد بحران آموزش داده می‌شود و آثار خود را در قالب‌های مورد نظر جشنواره تا پایان آذرماه به سراهای محلات منطقه 5 تحویل داده و گواهی حضور دریافت کنند.  
 
وی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است هدف از برگزاری این کارگاه‌ها تشویق هرچه بیشتر شهروندان به مشارکت در جشنواره و شفاف سازی اهداف آنان به خصوص در محور پیشگیری و مدیریت بحران است. 

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار