ملی‌پوش وزن 55- کیلوگرم تیم جوانان جودو گفت: در مسابقات آسیایی قهرمان آسیا وزن زیادی کم کردم و برای مدال برنزم بسیار زحمت کشیدم.

محمد رشنونژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا هنگ کنگ درباره این پیکارها بیان کرد: من از سال 2010 در رقابتهای قهرمانی اسیا نوجوانان به صورت متوالی شرکت کردم و پیش از این یک نقره و یک برنز گرفته بودم اما در رقابتهای امسال برای اولین بار در رده جوانان مسابقه دادم.

وی تصریح کرد: قبل از مسابقات 5 کیلو وزن کم کردم ضمن اینکه مدت چهار ماه است که خدمت سربازی را پشت سر می‌گذارم و تمریناتم نامرتب بود برای اولی رفته بودم اما مدال برنز برایم ارزش دارد و از آرش میراسماعیلی بسیار تشکر می‌کنم زیرا اگر نبود من به این مدال نمی‌رسیدم.

جودوکار خوزستانی تیم ملی ادامه داد:در مسابقات امسال تیمهای ژاپن و کره با ترکیب کامل آمده بودند و سطح رقابتها نسبت به سال قبل بالاتر بود.

وی درباره حریفانش گفت: من در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شدم سپس مقابل قزاقستان که قهرمان آسیا و مدال برنز آسیا را داشت در وقت طلایی باختم حریف سوم من هم تاجیکستان بود که با شیمه بردم برای مدال برنز هم رقیبی از چین تایپه را شکست دادم که مدال طلای آسیا را در کارنامه داشت.

رشنونژاد که اهل روستای نمک تلخه اندیمشک استان خوزستان است درباره مسابقات لیگ برتر جودو گفت: من برای لیگ امسال با پاس قوامین قرارداد بستم و برای آنها به میدان خواهم رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: رشنو نژاد ، جودو ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار