عباس‌آبادی: رقابتهای روئینگ کشوری بسیار نزدیک به هم بود / با ثبت بهترین رکورد اول شدم

قهرمان کشوری روئینگ گفت: رقابتهای روئینگ کشوری سنگین وزن بسیار نزدیک به هم بود ولی بهترین رکورد را زدم.

خشایار عباس‌آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت مسابقات کشوری افزود: مسابقات خوب بود انتخابی تیم ملی و قهرمانی مقدمات کشور انجام شد و تست نهایی هم صورت گرفت.

وی افزود: ورزشکاران با اختلاف کم شرکت کردند و من در مسابقات کشوری نفر اول شدم.

عباس‌آبادی در ادامه تصریح کرد: بهترین زمان و سرعت را داشتم زمان ثبت شده‌ای که با باد مخالف داشتم 3 دقیقه و 41 ثانیه بود.

سعیدی‌: 13 کیلو وزن کم کردم تا در مسابقات سبک وزن روئینگ شرکت کنم

قهرمان سبک وزن روئینگ گفت: برای مسابقات کشوری13کیلو گرم وزن کم کردم تا در مسابقات سبک وزن روئینگ شرکت کنم.

سیاوش سعیدی تصریح کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و سرمربی تیم ملی روئینگ مساعدتهای زیادی در این زمینه به ورزشکاران کردند و چون در فصل زمستان نباید زیاد وزن کم کنیم با مساعدتهای آقای فرزام با همان وزن 75 کیلوگرم مسابقات را گذراندم.

وی افزود: مسابقات سروقت خودش برگزار شد و در روئینگ سنگین وزن زمانها نزدیک به هم بود زمان من در سبک وزن روئینگ حدودا 3 دقیقه و 40 ثانیه بود.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: 4 سال دیگر در تیم ملی فعالیت کردم مسابقات روئینگ 4 سال برگزار نشد ولی من در بازیهای اینچئون شرکت کردم.

وی تاکید داشت: قبلا در مسابقات سنگین وزن شرکت کردم ولی 13 کیلوگرم وزن کم کردم و هم اکنون در مسابقات سبک وزن روئینگ شرکت کردم.

گفتنی است مسابقات کشوری رشته روئینگ 5 شنبه 21 آذر در ورزشگاه آزادی و در سبک وزن و سنگین وزن یک نفره روئینگ برگزار شد و نفرات اول تا سوم سنگین زون خشایار عباس‌آبادی حمیدرضا و صابر نادری بودند و در رشته سبک وزن سیاوش سعیدی نفر اول محمد حمزه نفر دوم و آرمین کرم‌بین از تهران نفر سوم شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار