عینک تعیین کننده و اصلاح چشم، تا 50 عدسی را پشتیبانی می‌کند

عینک تعیین کننده و اصلاح چشم 50 عدسی را در بر می‌گیرد و با وجود این مزیت دیگر نیازی به استفاده از عدسی خاصی برای معاینه چشم نیست.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ رامین یزدان پرست ایده پرداز ساخت عینک تعیین کننده و اصلاح چشم در ایده بازار مهندسی پزشکی با اشاره به ارائه نمره چشم به صورت تخمینی در فرم های کلاسیک گفت: عینک تعیین کننده و اصلاح چشم، تریال فرم ابداعی دارد که آن را با انواع دیگر خود متمایز می کند این نوع عینک 50 عدسی را در بر می گیرد.

وی افزود: عینک تعیین کننده و اصلاح چشم نیاز به استفاده از عدسی خاصی برای معاینه چشم ندارد و پزشک معاینه کننده می تواند چارت بینایی سنجی این عینک را استفاده نماید همچنین عینک تعیین کننده و اصلاح چشم بر خلاف جهت از 0 تا 10 شماره را برای تعیین نمره چشم در بر می گیرد.

ایده پرداز ساخت عینک تعیین کننده و اصلاح چشم با اشاره به مزایای این نوع عینک اظهار داشت: عینک تعیین کننده و اصلاح چشم را می توان به راحتی تنظیم کرد، همچنین این عینک سبک تر از نمونه های موجود آن در بازار است برای به نتیجه رسیدن این کار،  یک سال و نیم کار تحقیقاتی برای ساخت آن انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عینک ، عدسی ، بینایی ، اصلاح چشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار