مدیر اجرایی باشگاه چلسی:

پی اس جی تیمی بود که مورینیو آرزو داشت

دیوید بارنارد بر این باور است که پی اس جی همان تیمی بود که خوزه مورینیو رویای رویارویی با آن را در سر می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رقابتهای لیگ قهرمانان سال گذشته چلسی توانست با گل دمبابا پاریس سن ژرمن را از میان بردارد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
شکستی که برای ژرمن‌ها بسیار تلخ بود.

مسئله‌ای که مدافع پاریس سن ژرمن مارکوئینوس از ان به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کند و بر این باور است که می‌تواند از باشگاه لندنی امسال انتقام بگیرند.

وی در این خصوص گفت: در این سطح تیمهای فوق‌العاده‌ای وجود دارد ما به سختی کار خواهیم کرد تا خود را برای این دو مسابقه (رفت و برگشت برابر چلسی) آماده کنیم.

چلسی بیش از این به قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافته است آنها تمام تلاششان را به کار می‌بندد تا بتوانند صعود کنند.

واقعا حذف شدن سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی در دقایق پایانی بازی خیلی رنج آور و دردناک بود ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا باخت فصل پیشی را جبران کنیم و اجازه ندهیم که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

در سمت دیگر دیوید بارنارد مدیر اجرایی باشگاه چلسی در این باره خصوص گفت: من می‌دانستم که پیش از این خوزه مورینیو می‌خواست و تمایل داشت با پاریسن ژرمن قرعه‌کشی نشود چرا که از لحاظ منطقی محاسبه کرده بود چنین چیزی را پیش‌بینی می‌کرد و خوشبختانه توانست درست حدس بزند.

من فکر می‌کنم دو تیم از سال گذشته تا کنون تفاوت زیادی کرده‌اند و این شرایطی است که ما می‌توانیم به خوبی آنها را از میان برداریم هرچند اولها خارج از خانه است اما ما با دیدگاه بسیار مثبتی به مصاف آنها می‌رویم و حداقل این است که ما می‌دانیم در گام بعدی چه کاری باید انجام دهیم. اما اگر پاریسن ژرمن مانند سال گذشته‌اش باشد ما حداقل می‌دانیم چه کاری باید برابر این تیم انجام دهیم.

گفتنی است باشگاه چلسی به عنوان تیم صدرنشین خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کرد و توانسته است تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با اختلاف 3 امتیاز جایگاهش را به عنوان تیم صدرنشین تثبیت کند و پس از سپری کردن بازیهای متعدد تنها یک شکست را در برابر تیم لیگ برتری نیوکاسل تجربه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار