به سوشا توصیه می کنم از پرسپولیس برود

پیشکسوت پرسپولیس از وضعیت حال حاضر تیم محبوبش به شدت نگران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان در لیگ و همچنین حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با ما هم‌صحبت شد.

 

عملكرد پرسپوليس را در نيم‌فصل اول ليگ چطور ديديد؟


پرسپوليس خيلي بدكار كرد و نتايج بدي هم گرفت. نه دوران علي دايي تيم خوب بازي مي‌كرد و نه دوران درخشان وضعيت مناسب است. البته در اين ميان درخشان مقصر نيست. او وارث تيمي است كه ستاره ندارد و بازيكنانش معمولي و درجه دو هستند. روي هم رفته پرسپوليس در نيم‌فصل اول نمره مردودي گرفت.

 

در بين همين بازيكنان كه مي‌گوييد درجه دو هستند كدام بازيكنان عملكرد بهتري داشتند؟


فقط نوري و بنگر در حد و اندازه پرسپوليس هستند.

 

پرسپوليس گل‌هاي بدي هم دريافت مي‌كند. فكر مي‌كنيد مقصر چه كسي است؟


خب وقتي سوشا مكاني آن گل‌ها را مي‌خورد اين نشان مي‌دهد كه تمركز كافي ندارد و بايد به او زمان داد تا روي نيمكت خودش را پيدا كند. سيستم چرخشي فايده‌اي ندارد. به نظرم اگر از همان ابتدا نيلسون درون دروازه پرسپوليس قرار مي‌گرفت اوضاع خيلي بهتر مي‌شد. شايد براي سوشا بهتر باشد از پرسپوليس جدا شود.

 

مديران باشگاه هم كه دچار مشكل شده‌اند.


سياسي كه مشكل پيدا كرده، بقيه هم توان انجام كارها را ندارند چون حق امضا ندارند و بلاتكليف هستند. با اين وضعيت در فصل نقل و انتقالات از همه تيم‌ها عقب خواهيم ماند.

 

از همين حالا اكثر تيم‌ها به دنبال جذب بازيكنان مورد نياز خود هستند اما پرسپوليس همچنان بلاتكليف است.


بله دل‌مان خوش بود نيم‌فصل 5، 6 بازيكن خوب مي‌گيريم تا تيم را تقويت كنيم اما حالا از رقابت با تيم‌هاي مدعي عقب مانده‌ايم.

 

وضعيت پرسپوليس در نيم‌فصل دوم چه خواهد شد؟


اگر تيم تقويت نشود بدتر از نيم‌فصل اول نتيجه خواهد گرفت، اين در حالي است كه پرسپوليس بايد در ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشد و قطعاً با تيم فعلي در آسيا كيسه بوكس خواهيم بود. درخشان هم گناهي ندارد. به او ابزار بدهند كارش را بلد است اما در حال حاضر دستش خالي است و كمكي هم به او نمي‌شود.

 

 

خبر ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.