عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: باید عنوان کنم یک سری مسائل در انتخاب کادر فنی و تیم امید وجود دارد که با توجه به این کادر تعیین شده زمان صحبت کردن نبوده و باید از تیم ملی حمایت کنیم.

هومن افاضلی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی امید به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک با توجه به اینکه کادر فنی تعیین شده و سکان هدایت امیدها به خاکپور سپرده شده باید کمک کنند تا این تیم موفق شود و بعد از چهل سال به المپیک راه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: اکنون حمایت از تیم ملی وظیفه همگی ماست و من امیدوارم که این تیم شایسته، با بازیکنان خوب و استعدادهای نهفته‌ای که دارد بتواند به المپیک راه یابد و باید گفت که این بازیکنان ستون‌های آینده فوتبالی ما هستند.

افاضلی در خصوص استعفایش از کمیته فنی تیم ملی امید تصریح کرد: مسائلی وجود دارد که اکنون زمان صحبت کردن در مورد این مسائل نیست و نباید مطرح گردد باید بگویم در زمان مناسبی همه مسائل مطرح خواهم کرد ولی اکنون زمان حمایت از تیم ملی است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد این گفته‌اش که "انتخاب خاکپور سیاسی است" گفت: در واقع اکنون کادر فنی انتخاب شده، و از امروز به طور رسمی تمرینات آغاز شده و باید عنوان کنم تیم ملی متعلق به کسی نیست بلکه تیم به 70 میلیون ایرانی متعلق دارد و باید منافع ملی در نظر گرفته شود.

وی در پاسخ به سوال آیا به المپیک راه پیدا می‌کنیم اضافه کرد: فاکتورهای زیادی در رفتن ما به المپیک نقش دارد تا آن فاکتورها را نداشته باشیم نمی‌توان به المپیک راه یافت گفتن این مطلب که آیا به المپیک می‌رویم هنوز زود است راه درازی در پیش داریم و کار خاصی هم انجام نداده‌ایم.

افاضلی خاطرنشان کرد: امیدوارم که این جوان‌های شایسته بتوانند طلسم 40سال عدم حضور در المپیک را بشکنند و به المپیک راه یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار