رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: زنگ شماری مسکونی در سطح نواحی 4و8 جهت آموزش و طرح بهینه‌سازی تفکیک پسماندهای خشک از مبداء آغاز می‌شود.

مهدی جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با به اتمام رسیدن زنگ شماری واحدهای مسکونی در نواحی یک و پنج، هم‌اکنون زنگ شماری واحدهای مسکونی در نواحی 4و 8 آغاز شده است و در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این برنامه و با توجه به تاکید شهردار تهران بر لزوم اجرای طرح تفکیک، اداره بازیافت منطقه یک انجام این طرح را با تمام توان و به صورت جهادی و با استفاده از آموزشگران بازیافت منطقه آغاز کرده است و قرار است زنگ شماری تمامی پلاکهای مسکونی پس از پایان زنگ شماری در نواحی یک و پنج اجرا شود.

*دوره آموزشی مبانی سیستم مدیریت HSEدر منطقه برگزار شد

نرگس هادیزاده مقدم رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست گفت: دوره آموزشی مبانی سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در ناحیه 3 منطقه یک در آذر ماه سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور معاون شهردار ناحیه و 30 پرسنل در آذر ماه سال جاری در محل دفتر شهردار ناحیه 3 برگزار شد.

رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست اظهار داشت: این اداره با هدف ارتقای سطح دانش بهداشت، ایمنی و محیط زیست پرسنل اقدام به برگزاری دوره آشنایی با مبانی سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران کردند در این راستا نواحی 1، 3، 7و 6 آموزش دیدند و برگزاری این دوره‌ها در سایر نواحی دهگانه و معاونتهای منطقه در دستور کار این اداره است.

وی خاطر نشان کرد: سرفصلیهای از قبیل عناصر خط مشی و اهداف مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، زمان و منابع و مستند سازی، ارزیابی و مدیریت ریسک، جنبه‌ها و پیامدهای زیست محیطی، نمونه‌ خطرات، ریسک و حادثه، طرح دیدن بت ممیزی و بررسی مجدد و نکات مورد توجه در خصوص بهداشت و ایمنی در این دوره آموزشی مطرح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار