همزمان با برگزاری شورای سیاست گذاری جشنواره‌ ملی نماز و نیایش

سایت انجمن سینمای جوان دفتر قم افتتاح می‌شود/ سینما ونوس قم پذیرای منتخب های جشنواره‌ ملی نماز و نیایش

مدیر اجرایی ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش از افتتاح سایت انجمن سینمای جوان دفتر قم در نخستین شورای سیاست گذاری برگزاری این جشنواره كه روز شنبه 29 آذرماه در محل دفتر این انجمن در استان قم برگزار می شود؛ خبرداد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی نماز و نیایش، رضا ابوذر مدیر اجرایی ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش با اعلام این خبر درباره كم و كیف افتتاح رسمی سایت انجمن سینمای جوان دفتر قم گفت: نخستین شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش با حضور عبدالرضا ایزدپناه مدیر جشنواره و مدیركل اداره ارشاد قم، حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان و برخی دیگر از مسئولان برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: از همین رو قرار است در ادامه شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش، سایت انجمن سینمای جوان استان قم به آدرس  www.iycsqhom.ir  رونمایی شود.
 
رضا ابوذر مدیر اجرایی ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش در پایان صحبت های خود با اشاره به روند اجرایی این جشنواره گفت: كار هیأت انتخاب آثار ارسال شده به این دوره از جشنواره آغاز شده است و قرار است مجموع آثار منتخب در سینما ونوس استان قم  به نمایش گذاشته شود.
 
ششمین جشنواره‌ ملی نماز و نیایش از تاریخ 15 تا 17 دی ماه در استان قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار