دبیرکل جدید فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر و هیئت همراه در نخستین سفر غیر عملیاتی خود، صبح امروز از سازمان جوانان هلال احمر بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،در بدو ورود الحاج آمادو گوئیه سی و هیئت همراه وی اعضای غنچه های هلال احمر با اجرای سرود غنچه ها به استقبال وی رفتند.

الحاج آمادو در ادامه از نمایشگاه نقاشی های منتخب برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا ویژه غنچه های هلال احمر که توسط معاونت دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر اجرا شده، بازدید کرد.

دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر همچنین از نمایشگاه عکس فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر در معاونت های مختلف این سازمان بازدید کرد و مجموعه نشریات سازمان به وی معرفی شد.

در ادامه کلیپ دستاوردهای سازمان جوانان هلال احمر پخش شد و رییس سازمان جوانان هلال احمر به تشریح فعالیت های این سازمان پرداخت.

دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در این بازدید در سخنانی دستاوردهای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران را چشم گیر و ویژه قلمداد کرد.

الحاج اس سی در این باره گفت: رهبری تنها به معنای رهبری سیاسی نیست و رهبری جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ در همه ابعاد با بی طرفی انجام می شود و در این بین رهبری جوانان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: با نگاهی به اعضای جوان هلال احمر ایران که در مدارس و دانشگاه ها به نوعی به رهبری فعالیت ها می پردازند، متوجه می شویم این افراد رهبران آینده هستند و می توانند در رهبری آینده جهان نیز تاثیر گذار باشند.

او همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت های جوانان و الگو برداری از آنها تصریح کرد: آموزش های علمی و مهارتی که در سازمان جوانان هلال احمر ایران ارائه می شود بسیار ویژه است و فدراسیون علاقه مند است تا این برنامه ها و آموزش ها با کشورهای دیگر نیز به اشتراک گذاشته شود.

وی افزود: این اتفاق می تواند فرصتی باشد برای تبادل تجربیات و دانش بین کشورهای عضو فدراسیون در جهت تسریع حرکت فدراسیون بسیار موثر است.

گفتنی است الحاج آمادو گوئیه سی سابق بر این در سطوح ارشد سازمان‌های یونیسف(صندوق کودکان سازمان ملل متحد)، صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سیل و مالاریا و دیگر سازمان‌ها در طول ٢۵‌سال اخیر فعال بوده و دارای تجربه‌های زیادی در نقش‌های مدیریتی در حوزه‌های بشردوستانه است.

مدیریت توسعه مشارکت‌ها و منابع یونیسف در نیویورک آمریکا، مدیر منطقه‌ای یونیسف در شرق و جنوب آفریقا و هماهنگ‌کننده کمک‌های فوریتی جهانی در منطقه شاخ آفریقا از دیگر فعالیت‌های او بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، صلیب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار