عضو کمیسیون امننیت ملی پارلمان عراق تاکید نمود که تلاش داعش برای حفر خندق در پیرامون شهر موصل از پاکسازی این شهر از نیروهای تروریستی توسط نیروهای امنیتی جلوگیری نخواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از "الغد پرس"؛ ماجد الغراوی، عضو کمیسیون امنیت ملی پارلمان عراق امروز چهارشنبه تاکید نمود که تلاش گروه تروریستی داعش برای حفر خندق در پیرامون شهر موصل جهت جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی و ارتش سودمند نخواهد بود و از پاکسازی این شهر از نیروهای تروریستی توسط نیروهای امنیتی جلوگیری نخواهد کرد.

الغراوی افزود: آمادگی اخیر نیروهای امنیتی و پشتیبانی بسیج مردمی در استان نینوا جهت آغاز عملیات پاکسازی شهر موصل از نیروهای تروریستی داعش را بر آن داشت تا با نگرانی به حفر خندق پیرامون این شهر اقدام نماید تا مانع از پیشروی خودروهای نظامی شود.

وی ادامه داد: حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف بسیار شرم آور است؛ چرا که این گروه تروریستی را به هنگام حفر خندق هدف قرار ندادهاند  و با طولانی کردن این جنگ قصد دارد پایگاه های نظامی خود در عراق را دوباره احیا کند.

الغراوی با اشاره به اینکه حفر خندق نمی تواند بر روند عملیات پاکسازی موصل اثر گذار باشد تاکید کرد که عدم مشارکت جنگنده های ارتش در بمباران داعش به هنگام حفر خندق به خاطر حجم سنگین عملیاتی است که در استان های صلاح الدین، الانبار و دیالی انجام می دهد.

گفتنی است نیروهای امنیتی عراق بیش از پنج ماه است که درگیر جنگی سخت با نیروهای تروریستی داعش هستند که البته در این میان خسارت های سنگین مالی و جانی فراوانی را به این گروه تروریستی تحمیل نموده و بسیاری از مناطق تحت سیطره آنان را آزاد نموده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار