مدیر کل اوقاف و امور خیریه شمیرانات گفت:‌همایش بزرگ یاوران وقف و اصحاب وقف در شمیرانات امروز در سالن امام خمینی دانشگاه پزشکی ولنجک برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، حجت الاسلام و المسلمین مجید کیایی مدیر کل اوقاف و امور خیریه شمیرانات با اشاره به موقوفات در تامین نیازهای فرهنگی، بهداشتی و درمانی، موقوفات مذهبی، ائمه اطهار و امام حسین(ع) در شهرستان شمیرانات افزود: 10واقف با نیت‌های مختلف پزشکی، درمانی، بهداشتی، کمک به بیماران، احداث مساجد، موقوفات قرآنی، مذهبی، ائمه اطهار و امام حسین(ع) املاک و اموال خود را وقف کرده‌اند.
 
وی اظهار داشت:‌در این همایش از دو واقف و 14متولی موقوفات با نیت‌های مختلف  وقفی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، فرماندار شمیرانات نماینده نابینایان در موسسه فرهنگی هزاره سوم، روحانیون، مدیر اداره شهرستان‌های شمیرانات تجلیل خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین کیایی تصریح کرد: خانم رحمانی با وقف یک واحد آپارتمان در شهرک غرب به نیت کمک به بیماران، تعمیر و ساخت مساجد و میر محمد صادقی با وقف سهام شرکت بازرگانی رحیل به نیت احداث مراکز درمانی از واقفان حاضر در همایش بزرگ یاوران وقف و اصحاب وقف در شمیرانات هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: در همایش بزرگ یاوران وقف و تجلیل از اصحاب وقف شمیرانات با اهدای لوح تقدیر، کارت هدیه و قاب مزین به آیات قرآنی از 2واقف و 14متولی موقوفات تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، یاوران ، وقف ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار