زندانی آزاد شده سرکرده باند سرقت از خانه ثروتمندان

اعضای یک خانواده که به صورت باندی اقدام به سرقت گاو صندوق از منازل مردم می‌کردند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد استان اصفهان دستگیر شدند.

سرهنگ علی جعفری‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت منزلی در منطقه یزدانشهر این شهرستان کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر و به بررسی صحنه پرداختند.

وی با اشاره به سرقت گاو صندوق از منزل مالباخته عنوان داشت: در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، این سرقت توسط چند نفر و به صورت باندی انجام شده است.

این مقام مسئول انتظامی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با اشرافیت بالای خود بر روی باندهای مجرم رد پای یکی از سارقان سابقه دار منزل را که به تازگی از زندان آزاده شده را در این سرقت‌ها به دست آورده و مشخص شد که وی با تشکیل باندی به همراه بستگان خود با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت منزل می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: در این زمینه اکیپ ویژه‌ای از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهت شناسایی سارقان تشکیل و به صورت ویژه موضوع در دستور کار قرار گرفت که سرانجام با شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ویژه اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری‌نژاد با بیان اینکه سارقان سه نفر هستند تصریح کرد: متهمان با شناسایی افراد خاص، و زیر نظر گرفتن تردد‌های آن‌ها در فرصتی مناسب از دیوار منزل بالا رفته و اقدام به سرقت گاو صندوق منزل کرده و پس از تخریب و سرقت اموال و مدارک درون آن، گاو صندوق را در حاشیه شهر‌‌ رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: سارقان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و به ۲۲ فقره سرقت از منازل مردم اقرار کردند که همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار