وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به شکست آزمایش موشکی نسل سوم سامانه موشک‌های ضد موشک بالستیک موسوم به حیتز اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به شکست آزمایش موشکی نسل سوم سامانه موشک‌های ضد موشک بالستیک موسوم به حیتز اذعان کرد.

گزارشگر المنار در گزارشی گفت در کمتر از سه ماه گذشته آزمایش‌های موشکی وزارت جنگ اسرائیل بر روی موشک‌های حیتز ( تیر) به صورت پیاپی شکست سنگینی خورده است.

تعجب آن است که این بار نسل سوم موشکهای حیتز شکست خورد. آزمایش موشکی نسل دوم در سپتامبر گذشته شکست خورده بود. رژیم صهیونیستی در آن زمان این شکست را پنهان کرده بود تا اینکه روس‌ها نیمه ماه گذشته فاش کردند.

دیروز نیز خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی صهیونیستی اعلام کردند سامانه دفاعی نسل سوم در اصابت به هدفش در نخستین آزمایش واقعی شکست خورد و نتوانست موشک بالستیک شلیک شده را رهگیری و سرنگون کند.

اگرچه وزارت جنگ اسرائیل در بیانیه‌ای ادعا کرد موشک حیتز-3  مسیر خود را با موفقیت پس از شلیک طی کرد اما سخنگوی این وزارتخانه از توضیح  در این خصوص خودداری کرد.

صنایع نظامی اسرائیل اعلام کرده است سامانه موشکی  حیتز که برد آن به ارتفاع بسیار بالا می رسد هدفش رهگیری و سرنگونی موشکهای هسته ای و بیولوژیکی و شیمیایی در خارج از پوسته زمین است و شرکت صنایع هوایی اسرائیل و شرکت بوئینگ آمریکا این موشک را ارتقا می‌دهند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
سنگ های ابابیل مافوق چتر امنیتی و سیستم بی خاصیت موشکی صهیونیست هاست .
سرزمین فلسطین متعلق به مردم فلسطین است و اشغالگران باید از این سرزمین ها خارج شوند و به اروپا وآمریکا بروند .
آخرین اخبار