مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تولید سالانه 52 هزار رنگ و رزین در کشور ، شفافیت اقتصادی لازمه نظام اقتصادی کارآمد ، شناسنامه فنی معتبرترین سند برای بیمه ساختمان/ بساز بفروش ها ی ساختمان باید مدیریت شود ، سکه 996 هزار تومان/ طلا 18عیار 101 هزار تومان/ دلار 3485 تومان و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

سکه 996 هزار تومان/ طلا 18عیار 101 هزار تومان/ دلار 3485 تومان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/26/2818957_108.jpg

بازار سکه امروز همزمان با کاهش طلای جهانی شاهد افزایش دلار داخل بود که با قیمت های متفاوتی از سکه ها روبرو شد.

شفافیت اقتصادی لازمه نظام اقتصادی کارآمد
لازمه یک نظام اقتصادی کارآمد ایجاد شفافیت در اقتصاد است که پیش‌نیاز آن پیشرفت در مسائل پژوهشی و تحقیقاتی است.

شناسنامه فنی معتبرترین سند برای بیمه ساختمان/ بساز بفروش ها ی ساختمان باید مدیریت شود
 معاون معماری وشهرسازی وزارت راه وشهرسازی گفت: دولت وظیفه دارد مسیر جایگزین شدن Developer ها به جای بساز و بفروش ها را برای تولیدکننده های مسکن هموار کند تا Developer ها با مدیریت پروسه ساخت و ساز از ابتدا تا انتهای ساخت مسکن و ساختمان را با کیفیت طی کنند.

بارش ها امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر ادامه می یابد/ تهران، غبارآلود و 7 درجه
 طي 24 ساعت آينده در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناكي، بارش باران گاهي با وزش باد، درمناطق سردسير وكوهستاني بارش برف و در مناطق جنوبي رعد و برق پيش بيني مي شود.

توسعه نظام مالیاتی با تکیه بر روش‌های سنتی امکان‌‌پذیر نیست
تردیدی وجود ندارد که توسعه نظام مالیاتی با تکیه بر روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست نوسازی نظام مالیاتی نیازمند تحقیقات است.

خودرویی‌ها شاخص را منفی کردند/ افت 113 واحدی شاخص کل

 امروز چهارشنبه در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته تعداد 616 هزار و 351 سهم اوارق بهادار به ارزش یک میلیارد و 921 میلیون و 533 هزار ریال در 42 هزار و 439 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

تولید سالانه 52 هزار رنگ و رزین در کشور

دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی گفت: سالانه 52 هزار تن رنگ و رزین در کشور تولید می شود که اگرچه پاسخگوی بخش اعظم نیاز داخلی است، اما بخشی از آن نیز صادر می شود .

نرخ سود برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری به ۳۰درصد رسید

 بانک‌ها در نامه‌ای به بانک مرکزی اعلام کردند:اینک وضعیت حاکم بر نرخ های سود بانکی بسیار نامناسب است و علیرغم انعکاس موضوع به بانک مرکزی، اقدامی انجام نگرفته و سود سپرده ها در بین بانک ها و موسسات اعتباری بین ۲۲ تا۳۰ درصد در نوسان است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.