سرمربی تیم ووشو پاس قوامین گفت: با توجه به اینکه در جایگاه دوم جدول گروه خودمان قرار داریم، در ادامه لیگ نیز به دنبال حفظ این جایگاه و صعود از گروه خود هستیم.

مجید ملکی سرمربی تیم ووشو پاس قوامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تا پایان دور رفت لیگ برتر ووشو، توانستیم از گروه خودمان به جایگاه دوم جدول برسیم و از این شرایط راضی هستیم و به دنبال حفظ این جایگاه هستیم تا بتوانیم از گروه خود به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: در دور رفت لیگ برتر ووشو ما فقط یک باخت مقابل تیم پارس جنوبی (نفت) داشتیم که با توجه به اینکه این تیم بهترین ووشوکاران قهرمان جهان و آسیا را در ترکیب خود دارد، شکست مقابلش طبیعی بود و سایر دیدارهای خود را پیروز از میدا خارج شدیم.

وی ادامه داد: اگر در این هفته مقابل تیم ووشو سپاه میرجاوه همانند دور رفت پیروز شویم جایگاه روحی در جدول گروه خودمان را تثبیت کردیم و بعنوان تیم دوم از گروهمان صعود می‌کنیم.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی ووشوکاران تیم ما سرباز هستند و هر کدام بصورت پراکنده تمرین می‌کنند و فقط گاهی امکان برگزاری اردو آن هم بسیار کوتاه مدت برایمان مهیاست باز هم ترکیب نتیجه بوجود آمده راضی هستیم و به دنبال حفظ شرایط موجود هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، ملکی ، قوامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار