نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه 9 دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود/ پیاده روی کربلا یک مانور سیاسی بود

عضو سابق شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت:حماسه ۹دی ۸۸ نیز برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی بود و اربعین امسال اوج بصیرت مسلمین و شیعیان به دنیا نشان داد.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مانور عظیم امت اسلام در اربعین حسینی، گفت: امروز دنیا به خوبی عظمت فرهنگی و دینی اسلام و شیعه را درک کرده و این پیاده روی یک مانور عظیم فرهنگی و سیاسی بود.
 
وی تصریح کرد: حماسه ۹دی ۸۸ نیز برگرفته از همین فرهنگ عاشورایی بود و اربعین امسال اوج بصیرت مسلمین و شیعیان به دنیا نشان داد.

عضو سابق شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه با کم‌کاری در پوشش خبری این رویداد بزرگ، خیانت و ننگ بزرگی برای خود به بار آوردند، اظهار داشت: چراکه آن‌ها از کوچک‌ترین مشکلات در نقاط دور افتاده و بی‌اهمیت دنیا گزارش تهیه می‌کنند، اما این اجتماع عظیم میلیونی را نادیده گرفتند و البته با این خیانت چهره اصلی و فاسد خود را بیشتر نمایان کردند.

وی افزود: آن‌ها باید بدانند که در ‌‌نهایت حق پیروز است و این حرکت داعش و حامیانشان را منزوی کرد و زنگ خطری جدی برای تروریست‌های منطقه بود.

نیازی با بیان اینکه پیام راهپیمایی عظیم اربعین، بصیرت، اقتدار و اتحاد مسلمین در برابر هرگونه تهدید بود، خاطرنشان کرد:‌ این حرکت فقط و فقط به عشق امام حسین (ع) بوده و حضور شرکت کنندگان از اقلیت‌های دینی دیگر در این مراسم خود جلوه دیگری از عظمت این اجتماع بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سامان ، نیازی ، اربعین ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار