امیر سرتیپ حیدری در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی امدادگران رزم نزاجا:

مذاکرات 6 قدرت جهانی با ایران نشانه اقتدار کشورمان است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکا از موشک‌های ما می‌ترسد و کشورهای منطقه را به سیستم‌های پدافندی مجهز کرده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تحلیف و دانش آموختگی امدادگران رزم نزاجا که در مرکز آموزش بهداری شهید هجرتی برگزار شد، اظهار داشت: عزیزانی که امروز موفق به اخذ سردوشی شده‌اند، شانه‌های مردانه آن‌ها زیربار مسئولیت بزرگ رفته و آن‌ها رسما در صفوف جنود الهی قرار گرفته‌اند.  
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این اقتداری که به آن دست یافته‌ایم، در طول تاریخ نمونه و نظیر ندارد.  
 
وی گفت: آمریکا از موشک‌های ما می‌ترسد و کشورهای منطقه را به سیستم‌های پدافندی مجهز کرده است.  
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مولفه‌ها و شاخصه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران و سوالی که در این زمینه مطرح می‌شود، اظهار داشت: امروز از یک اقتدار بی‌نظیر برخورداریم و اینکه ۵ کشور دارای حق ظالمانه وتو بعلاوه یک کشور که اخیرا به قدرت‌ها اضافه شده با ایران مذاکره می‌کنند، خود یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اقتدار ایران است و در مذاکرات نماینده ایران حرف حق را می‌زند و سخنی را مطرح می‌کند که هیچ کس جرأت آن را ندارد.  
 
امیر حیدری ادامه داد: ۱۵۲ رسانه دیداری و شنیداری امروز در دنیا فعال هستند و علیه موجودیت نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند که فعالیت علیه هیچ کشوری به این اندازه نیست و آن‌ها به دنبال سنگ اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.  
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات آمریکا و اقمار آن‌ها در بعد دفاعی_ امنیتی تاکید کرد: آن‌ها کشورهای اطراف را به سامانه‌های پدافندی مجهز می‌کنند، زیرا از موشک‌های ایران می‌ترسند.  
 
وی گفت: ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس به بهانه نگرانی از ایران کلید زدن پروژه ایران هراسی و نزدیک شدن تجهیزات آمریکا به سمت ایران خود شاخصه‌هایی از اقتدار کشور ماست و آمریکا به دنبال این است که دنیا را از عظمت و اقتدار ما بترساند.  
 
وی با ابراز خوشحالی از نزدیک شدن تجهیزات آمریکا به سمت ایران دلیل آن را اینگونه بیان و تاکید کرد: اگر دشمن پایگاه‌ها و تجهیزات خود را به ما نزدیک کند، اولا نشانه قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران و رصد و شناسایی مداوم آن توسط کشورمان و ثانیا آن‌ها در تیررس ما قرار می‌گیرند که از رهنمودهای شایسته مقام معظم رهبری بوده که ایشان فرموده‌اند باید نیروی زمینی توان ایجاد رزم نزدیک را داشته باشد و این نشان از توانایی‌ها و قدرت ماست.  
 
امیرحیدری با اشاره به سخنان مسئولان اتاق‌های فکر آمریکایی درباره عواقب تعرض به جمهوری اسلامی اظهار داشت: آن‌ها این موضوع را مطرح کردند، اگر چنین غلطی بکنند (تعرض نظامی به جمهوری اسلامی) باید قبلا چند اقدام را انجام دهند و پایگاه‌ها و منافع خود را از منطقه خارج کنند.  
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش آفرین نبودن جغرافیا در اقتدار ایران افزود: من اعتقاد دارم عوامل ژئوپلتیکی و جغرافیایی در اقتدار ایران تاثیر ندارد و این اقتدار رهین هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و اتحاد ملت ایران بوده است.  
 
وی با بیان اینکه هر کشوری که از نعمت ولایت برخوردار نبوده مثل تونس، مصر، یمن و لیبی در ادامه انقلاب خود با شکست مواجه شده، گفت: عراق نمونه‌ای از آن است که پس از چندین سال که از اشغالگری آن می‌گذشت، هر روز با جوی خون در یکی از شهرهای خود مواجه است تا جایی که گروهک منحط داعش به خود اجازه داد که بیش از ۴ استان را به تصرف خود درآورد و نقش آفرینی مرجعیت در عراق مانع از اقدامات بیشتر داعش شد و حرکتی که در عراق انجام شد، گوشه‌ای از اقتدار مرجعیت را نشان داد، هرچند که متاسفانه در قانون اساسی این کشور موضوع ولایت مطرح نیست، اما به صورت غیر رسمی این موضوع مطرح شده است.  
 
امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: همراهی با ولایت یک اصل مهم و اساسی بوده و سلسله جنبان اقتدار این کشور حضور ولایت فقیه، همراهی مردم و شهدا هستند که عزت و اقتدار را به ارمغان آورده‌اند.  
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه چگونه می‌توان از این اقتدار پاسداری کرد، افزود: اگر می‌خواهید این اقتدار حفظ شود، راهی جز پشتیبانی همراه با بصیرت از ولایت نداریم و ما افتخار می‌کنیم که به عنوان سرباز ولایت در ارتشی ولایی خدمت می‌کنیم و باید کمر همت از حمایت از ولایت ببندیم تا اقتدار تداوم یابد.  
 
امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج اقتدار بوده و هرکجا از مرز اگر ناامنی احساس شود، چشمان بیدار ارتشی‌ها آنرا خنثی می‌کند و ما در همه مرزهای کشور اعم از زمین و هوا و دریا حضور داریم و هرگونه اقدام متعرضانه را در نطفه خفه خواهیم کرد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار