رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن مدارس در روزهای 29 آذر ، اول و سوم دی ماه خبر داد.

علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  مدارس در روزهای 29 آذر، اول و سوم دی ماه دایر است،گفت:از آنجایی که  تعطیلی مدارس در هر روز بیش از 120 میلیارد تومان هزینه برای کشور به همراه دارد ، هفته آینده مدارس فراتر از ایام تعطیل تقویم رسمی کشور تعطیل نخواهد بود .

وی افزود: به جز تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور مراکز آموزشی دایر بوده و به فعالیت خواهند پرداخت و در فرهنگ سعی و تلاش و مسیر پیشرفت چیزی به نام بین‌التعطیل معنا ندارد.

وی با اشاره به تعطیلات مکرر و فراتر از تقویم رسمی در سالهای گذشته افزود: آموزش و پرورش در نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش و احساس مسئولیت و الگو سازی این مفاهیم در بین نسل جوان و نوجوان کشور نقش مهمی دارد و تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و همکاران درمدارس، مساعدت و همیاری خانواده ها و اولیای آنان را نیز می‌طلبد.

جدایی خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و آموزه‌های دینی، توصیه‌های رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید بر فعالیت و کار و تلاش مجدانه همه ارکان دولت است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
یعنی چه باید چهار شنبه سوم تعطیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
فکر کن فرزند خودت دانشجو است فرصتی پیش آمده که این ایام را در کنار خانواده به عزاداری بپردازد درست است که بخاطر یکروز بین تعطیلی برگردد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
خوب کاری میکنند. حالا هم به هزار بهانه سرما، یخبندان، برف، آلودگی ، قبل از عید، بعداز سیزده، رسیدن ماه رمضان، انتخابات، تابستان و... تعطیل میشه.این هم شد آموزش! مفید پنج ماه، تعطیلی هفت ماه! عاقبت هم میشه سواد بچه های امروزی
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۰:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
تعطیلی ربطی به آموزش نداره چون مشکل آموزش الان توصیفی شدن اونه!بچه از در مدرسه وارد بشه قبوله فهمیدی ناشناس؟
Netherlands
جمال ارشدی
۱۴:۳۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
قبلنا بچه ها دعا میکردنند برف و بارون زیاد بیاد فرداش تعطیل بشه.اما امروزه(مثلا بچه های تهران)دعا میکنند آلودگی بیاد فرداش تعطیل بشه.همش هم به خاطر این کاراتونه.آخه یه هفته استراحت دادن اون هم تو این موقیعت که نزدیک به امتحاناست کجاس بده؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۳:۳۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
باید خیلی از تعطیلات از تقویم ما حذف شوند
دلیلی ندارد این همه تعطیلی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
داداش فک کنم فارغ التحصیل شدی داری این حرف میزنی چون اگه دانش آموز یا دانشجو باشی این حرفو نمیزنی
-
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
زماني خودت معلم بودي معني داشت حال بي معني شده ...
آخرین اخبار