هافبک‌ بایرن‌مونیخ به عنوان ورزشکار برتر سال 2014 کشور هلند برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپر‌ت، آرین روبن‌ ملی‌پوش هلندی در سال 2014 همراه با تیم بایرن‌مونیخ به 2 عنوان قهرمانی رسیده.

وی در بازی‌های جام جهانی 2014 هم عملکرد درخشانی از خود همراه با لاله‌های نارنجی بر جای گذاشت و به مقام سومی جام جهانی رسید.
 
روبن‌ نشان افتخار توپ‌ برنز به عنوان سرمربی‌ بازیکن‌ برتر جام جهانی روبن نشان افتخار توپ برنز به عنوان سومین بازیکن برتر جام جهانی را هم به خود اختصاص داد و حالا او در کشور هلند به عنوان ورزشکار برتر سال انتخاب شده است البته روبن به دلیل بازی بایرن‌ مقابل فرایبورگ‌ نتوانست در مراسم حضور یابد او در دیدار مقابل فرایبورگ هم درخشید و علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، بر روی گل دوم هم تاثیر گذار بود.
 
خبر خوش‌ انتخاب‌ به عنوان ورزشکار برتر سال پس از پیروزی بایرن‌ مقابل فرایبورگ به روبن داده شد وی که کاملا هیجان زده شده بود گفت: اصلا انتظارش را نداشتم از بین این همه ورزشکار بزرگ و افتخار آفرین من را انتخاب کنند در برابر همه دستاورد‌ها و افتخارات کشورم در سال 2014 تنظیم می‌کنم از این انتخاب کاملا احساس غرور می‌کنم مخصوصا در جایگاه یک فوتبالیست‌ واقعا عالی است.
 
این گزارش می‌افزاید: پس از سال 1987 که عنوان برترین ورزشکار سال هلند به رودگولیت‌ رسید آرین روبن نخستین کسی است که از ورزش فوتبال برای قرار گرفتن در این مقام انتخاب می‌شود.
 
صدتایی شدن روبن در بایرن‌مونیخ
 
گلی که آرین روبن هافبک باواریایی‌ها در دیدار مقابل فرایبورگ‌ به ثمر رساند، صدمین گل وی برای بایرن‌مونیخ بود و او هم به باشگاه صدتایی‌ها پیوست.
 
دیدار تیم‌های بایرن مونیخ‌ و فرایبورگ‌ در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا‌ برگزرا شد روبن زننده اولین گل تیمش بود.
 
آرین روبن 31 ساله در رقابت‌های این فصل مجموعا 9 گل برای بایرن‌ به ثمر رسانده و از بازیکنان مورد توجه گواردیولا‌ است وی در سال 2009 از رئال‌مادرید‌ به بایرن‌مونیخ‌ پیوست و طی این مدت 184 بازی برای آنان انجام داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار