مربی تیم ملی جوانان جودو گفت: ژاپن تیم قدرتمندی را به رقابت‌های قهرمانی آسیا آورده بود و قهرمان هم شدند.

محمد جناب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:‌ رقابت‌های قهرمانی آسیا امسال در سطح بالایی برگزار شد از 19تیم 100درصد مقام‌های اول تا هفته را کسب کردند و 74درصد تیم‌ها یعنی 14تیم مدال کسب کردند. این نشان می دهد  که مدال آوری منحصر به چند تیم خاص نبود و همه تیم‌ها با قدرت ظاهر شدند.
 
وی تصریح کرد:‌ژاپن به این دوره از رقابت ها تیم قدرتمندی را اعزام کرد و قهرمان شد بعد از این تیم‌ ازبکستان و کره دوم و سوم شدند، ایران با تیمی در این پیکارها شرکت کرد و که فقط یک نفر آن‌ها سابقه حضور در مسابقات آسیایی داشت ولی خوشبختانه یک مدال طلا هم کسب کردیم.
 
مربی تیم ملی جودو نوجوانان در خصوص جمال آبادی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا اذعان کرد:‌وی جودوکار باهوش  و حرف شنویی بود و در تمرینات بسیار سخت کوش نشان داد البته برخی از ورزشکاران ما می توانستند بهتر باشند و روی سکو بروند اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد از نظر من میقانی به عنوان سرمربی بار فنی بالایی را به تیم نوجوانان تزریق کرد و در موفقیت‌ بچه‌ها موثر بود.
 
جناب زاده پیش بینی کرد: به عقیده من تیم ملی جوانان جودو سال دیگر روی سکو خواهد بود، امسال هم چون تازه وارد بود و اولین سالی بود که وارد رده سنی جوانان شدند، خوب کار کردند اما سال های بعد نتیجه گیری بهتری خواهند گرفت و پیش بینی می‌کنم ایران جزء تیم‌های اول تا سوم آسیا شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمان ، مسابقات ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار