رباب شهریان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز 25 آذرماه از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان با حضور در  فدراسیون قایقرانی با جمعی از مربیان و ورزشکاران رشته های زیر مجموعه این فدراسیون دیدار کرد.

در این بازدید که با حضور وحید مرادی دبیرکل فدراسیون و فرحناز امیرشقاقی نائب رئیس بانوان فدراسیون انجام شد، مسئولین فدراسیون گزارشی از روند اجرای برنامه های فدراسیون به معاون وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.

 معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به پتانسیل بالای ورزش بانوان در کشورمان گفت: قایقرانی یکی از رشته های ورزشی اثرگذار ایران در بازیهای آسیایی اینچئون بوده و در بازیهای آسیایی دور بعد نیز قطعا اثرگذار خواهد بود. به خصوص در بخش بانوان شاهد این اثرگذاری بودیم و امیدواریم فدراسیون های دیگر نیز مانند قایقرانی به بخش بانوان توجه ویژه داشته باشند.
 
رباب شهریان ادامه داد: وزارت ورزش نگاه خاصی بر روی قایقرانی بانوان دارد و معتقدم باید از توانمندی های و پتانسیل بالای این رشته استفاده کنیم. باید برای مسابقات آتی برنامه های بلندمدت داشته باشیم.

انتهای پیام/
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر در شرایط خاصی هستیم. در کشور هم بانوان زیادی به ورزش علاقه دارند و باید از این پتانسیل به بهترین صورت استفاده کنیم.
 
معاون وزیر  تصریح کرد: در بخش بانوان قایقرانی هم تاکنون کارهای خوبی انجام شده و با حضور کادر جدید فدراسیون که تیم مدیریتی خوبی را تشکیل داده اند، امیدوارم موفقیت های دنباله داری را در این رشته شاهد باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: معتقدم در قایقرانی باید بیشتر سرمایه گذاری کنیم و قطعا پتانسیل بالای بانوان در این رشته می تواند کمک زیادی به ارتقاء کیفیت کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات گوناگون داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار