معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 16 گفت: به منظور تکمیل زیر گذر پل جوادیه از آخر هفته دسترسی مسیر راه آهن به جوادیه مسدود می‌شود.

علی زند معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به احداث یک مسیر زیر گذر حد فاصل میدان بهداری تا  خیابان نوری و با توجه به اینکه میدان بهداری تا خیابان نوری و با  توجه به این که جابجایی ریل‌ها واقع در ضلع شرقی به سمت جنوب منوط به تخریب پل قدیم است، این محدوده از آخر هفته مسدود می‌شود.
 
وی افزود: به منظور تخریب پل قدیمی جوادیه، محدوده پل قدیم از آخر هفته مسدود بوده و شهروندان می‌توانند از مسیر جایگزین میدان بهداری، خیابان شیخ محمدی، دور برگردان پل نواب به سمت پل کابلی جوادیه رفت و آمد کنند.
 
زند در ادامه با اشاره به این که پیاده روی موجود در محدوده پل قدیم فعلا تخریب نمی شود اظهار کرد: اجرای عملیات تخریب پل قدیمی جوادیه و جابجایی ریل‌ها تا یک ماه آینده انجام می‌شودو پیاده روی این قسمت پس از جابجایی ریل‌ها تخریب خواهد شد.

وی به زمان تکمیل زیر گذر پل جوادیه اشاره و عنوان کرد:‌با توجه به این که احداث مسیر زیر گذر پل جوادیه حد فاصل میدان بهداری تا خیابان نوری از فروردین ماه سال 92آغاز شده و تلاش می‌شود  که این زیر گذر تا 6ماه‌آینده به اتمام برسد.
 
زند در پایان با اشاره به این که تخریب پل باید به شکل دهانه به دهانه انجام شود و برش هر دهانه با توجه به ملاحظات ایمنی، نیازمند پایدار سازی پل با سازه نگهبان است خاطر نشان کرد: در سال گذشته بخشی از عرشه پل قدیمی جوادیه در باند جنوب به شمال آن مورد تخریب قرار گرفته است و تخریب کامل سازه، نیازمند تمهیدات مختلفی از قبیل توقف موقت فعالیت خطوط ریلی زیر پل و احداث سازه نگهبان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پل جوادیه ، راه آهن ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار