سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جامعتین در وحدت اصولگرایان نقش مؤثری دارد/ اصولگرایان به احمدی‌نژاد فکر نمی‌کنند

قائم‌مقام جمعیت رهپویان گفت: جامعتین ظرفیت بزرگی در جریان اصولگرایی به حساب می‌آید و می‌تواند در وحدت اصولگرایان نقش مؤثری را داشته باشد.

«پرویز سروری» در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با مهم توصیف کردن انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم استراتژی ائتلاف و وحدت را پیگیری می‌کنند.

وی در ادامه افزود: جمعیت رهپویان در حال رایزنی با گروه‌های مختلف اصولگرایی است تا در نهایت به مدلی دست پیدا کنیم که بتواند زمینه‌های ائتلاف، وحدت و هم‌افزایی در میان اصولگرایان و نیروهای انقلابی را فراهم کند.

سروری در همین‌باره تأکید کرد: با آسیب‌شناسی که از انتخابات ریاست‌جمهوری 92 صورت گرفته و با رفع اشکالاتی که وجود داشت تلاش شده تا به یک مدلی که جامعیت بیشتری داشته باشد دست پیدا کنیم تا این مدل بتواند چتر همدلی و هم‌گرایی را به صورت گسترده روی خیمه اصولگرایی مستقر کند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه جامعتین، ظرفیت بزرگی در جریان اصولگرایی به حساب می‌آید، گفت: جامعتین می‌تواند در وحدت اصولگرایان نقش مؤثری را داشته باشد.

سروری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جمعیت رهپویان در مسأله وحدت، بر روی احمدی‌نژاد حساب باز می‌کند یا خیر؛ تصریح کرد: موضوع احمدی‌نژاد حل شده است؛ وی بارها اعلام کرده که اصولگرا نیست و در جریان انتخابات‌های مختلف، ساز مخالفت با جریان اصولگرایی را زده و در ائتلاف‌ها و مدل‌های اجماعی اصولگرایان، حضور پیدا نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم جریان اصولگرایی اساساً به احمدی‌نژاد فکر کند و به صلاح جریان‌های انقلابی است که وی در انتخابات حضور پیدا نکند؛ چراکه حضور احمدی‌نژاد، کاستن از رأی اصولگرایان و تقویت سبد رأی اصلاح طلبان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار