دکتر ملک حسینی گفت: کبد پیوندی رضا داود نژاد به علت اضافه وزنی که مجددا پیدا کرده بود چربی گرفته و اصطلاحا خراب شده بود که تیم درمانی مجبور به پیوند مجدد کبد برای وی شد.

دکتر سید علی ملک حسینی جراح پیوند کبد، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دومین عمل جراحی  پیوند کبد رضا داود نژاد با موفقیت انجام شده و وی تا 10 روز آینده مرخص می شوند. همچنین به دلیل بازگشت مجدد چاقی در وی 12-10 روز پیش برای درمان چاقی، تحت عمل جراحی معده قرار گرفت. 

وی در خصوص هزینه سنگین درمان رضا داود نژاد ادامه داد: کلیه اعمال جراحی پیوند کبد رضا داود نژاد رایگان انجام شد و هیچگونه وجهی دریافت نشده است. 

دکتر ملک حسینی هشدار داد: چاقی و اضافه وزن و عدم مراقبت تغذیه‌ای منجر به از کار افتادن کبد پیوندی اول شد و هر چند عمل پیوند کبد دوم با موفقیت انجام شده ولی عدم رعایت مسائل تغذیه‌ای و پس زدن پیوند دوم کبد غیر قابل جبران است.

گفتنی است؛ رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون برای آخرین عمل جراحی مراحل پس از درمان پیوند کبد به شیراز سفر کرد و پنجشنبه 6 آذر در یکی از بیمارستان‌های شیراز زیر نظر متخصصان پزشکی که از ابتدا عمل او را انجام داده بودند، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار