دوجی: امید به چهارمی در جدول را از دست نداده‌ایم/ بازی 2 تیم گنبدی حساسیتی برای تماشاچی ندارد

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: از نظر روحی با بردی که هفته قبل کسب کردیم در شرایط ایده آلی به سر می‌بریم.

بای محمد دوجی سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: این دیدار نه تنها برای ما بلکه برای دیگر تیم‌های هم گروه از اهمیت به سزایی برخوردار است چون تکلیف تیم چهارم جدول رده بندی به طور کلی مشخص می‌شود در صورتی که موفق به برد حریف شویم و از طرفی تیم زاهدان مقابل تیم شهرداری تبریز شکست بخورد ما جایگاه چهارم را به دست می‌آوریم.

وی گفت: با توجه به این که هر 2 تیم نماینده گنبد هستند حساسیت خاصی از سوی تماشاگران وجود ندارد. خوشبختانه گنبدی‌ها والیبال را خوب می‌فهمند و هر تیمی که بازی زیباتری را ارائه دهد تشویق خواهند کرد.

دوجی اظهار داشت: پیش بینی یک بازی خوب و زیبا را دارم چون 2 تیم از یکدیگر شناخت کافی و کاملی دارند وضعیت تیم تعاون گنبد در لیگ امسال روز به روز بهتر شده است و بازی مقابل آن‌ها سخت خواهد بود اکثر بازیکنان این تیم فصل گذشته با ترکیب تیم بازرگانی در لیگ حضور داشتند.

وی یادآور شد: متاسفانه "احمد بابایی" پشت خط زن تیم در بازی با شهرداری زاهدان از ناحیه عضله ساق پا دچار کشیدگی شد حضورش در دیدار فردا به طور قطعی مشخص نیست امیدوارم که بتوانیم از وی در ترکیب استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دوجی ، گنبد ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار