این ابزار می‌تواند تصاویر نامناسب یا مطالب نادرستی که بعدا باعث شرمندگی کاربران می‌شود را تشخیص دهد و در هنگام انتشار این قبیل مطالب، هشدارهای لازم را به کاربران بدهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت فیس‌بوک قصد دارد نوعي ابزار کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی بسازد که می‌تواند فعالیت‌های اجتماعی کاربران در این فضای اجتماعی را تحلیل کند و اگر آنها اقدامی انجام دهند که قرار است بعدا پشیمان شوند، به آن ها هشدارهای لازم را قبل از انتشار بدهد.

این ابزار می‌تواند تصاویر نامناسب یا مطالب نادرستی که بعدا باعث شرمندگی کاربران می‌شود را تشخیص دهد و در هنگام انتشار این قبیل مطالب، هشدارهای لازم را به کاربران بدهد. "یان لی‌کان"(Yann LeCun) مدیر آزمایشگاه تحقیقات هوش مصنوعی فیس‌بوک(FAIR) و گروهش مطالعات گسترده‌ای روی این ابزار انجام داده‌اند و هم‌اکنون نمونه اولیه آن را عرضه کرده‌اند.



او اظهار داشت که این دستیار دیجیتالی در صورت تشخیص این قبیل محتوا به کاربر می‌گوید: «این تصاویر به صورت عمومی منتشر می‌شوند. آیا مطمئن هستید که تمایل دارید مدیر شرکت یا اعضای نزدیک خانواده شما چنین عکس‌هایی را مشاهده کنند؟»

ابزار جدید مبتنی بر نوعی فناوری برای تشخیص هوشمندانه تصاویر ساخته می‌شود و از این طریق می‌تواند دریابد که کاربر تا چه اندازه در سلامت جسمی و روحی به‌سر می‌برد.

گزارش از محمد اللهياری



برچسب ها: دریچه ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mamad
۰۰:۴۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
اینو میگن تکنولوژی لامصب فیس بوک به فکر هوش مصنوعی برای هدایت هر چه بهتر کاربراشه اونوق ایرانی به فکر جک ساختن تو لاین و واتس اپ و وایبرن:| با کیا شدین 75 نیم میلیون نفر:|