زورگیر نقابدار آزادشهر دستگیر شد/ ضرب و شتم مرد کشاورز برای سرقت تلفن همراه

فرمانده انتظامی آزادشهر استان گلستان از دستگیری سارق نقابداری که اقدام به سرقت به عنف کرده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: روزهای گذشته فردی با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی شهرستان عنوان کرد که فردی به محل زمین کشاورزی وی مراجعه و با ضرب و جرح وی اقدام به سرقت تلفن همراه، وجوه نقد و وسایل کشاورزی وی را کرده است.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود تاکید کرد به دلیل آنکه سارق نقاب زده بود نتوانسته چهره وی را ببیند اما مشخصات فیزیکی و نحوه پوشش وی را به پلیس گزارش کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: در همین راستا تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیری متهم مربوطه را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ اصلانی تاکید کرد: پس از ۲۴ ساعت کار اطلاعاتی و پلیسی و بررسی سوابق و کنترل آمد و شد سارقان سابقه‌دار و ردزنی‌های مداوم در ‌‌نهایت دو نفر را که با یکدیگر رابطه دوستی داشتند، شناسایی و به رفتار آن‌ها مشکوک شدند.

سرهنگ اصلانی اظهار داشت: پس از بررسی و زیر نظر گرفتن رفتار این افراد در ‌‌نهایت مخفیگاه آن‌ها شناسایی و با دستور مقام قضایی یکی از سارقان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آزادشهر ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات پلیس و مواجهه حضوری با مالباخته در ‌‌نهایت لب به اعتراف گشود.

سرهنگ اصلانی خاطر نشان کرد: متهم دیگر نیز با دستگیری همدستش از شهر خارج و متواری شد و تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.

گفتنی است متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار