صد و شانزدهمین جلسه علنی شورا شهر:

نقش مطالبات شهر تهران در سیاه نمایی شرایط اقتصادی ایران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: 12 هزار میلیارد تومان مطالبات شهرداری تهران از دولت جز سیاه جلوه دادن شرایط اقتصادی ایران نقش دیگری ندارد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراناحمد دنیا مالی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با اخذ مطالبات شهرداری تهران از دولت افزود: دولت پیشین این بدهی را به وجود آورده است و دولت فعلی در ضمن نداشتن توانایی مالی نمی‌تواند بار دولت پیش را به دوش بکشد .

وی با اشاره به سیاه نمایی شرایط اقتصادی کشور در دنیا ادامه داد: وقتی  بحث12 هزار میلیارد تومان بدهی  در جهان گفته شود شرایط اقتصادی ایران را به صورت بدی جلوه دهد که دراین خصوص پیشنهاد حکیمی پور مبنی بر دادن نامه‌ای از طرف شهرداری به دولت جلوه خوبی خواهد داشت.
همچنین یک میلیارد دلار  اعتبار برای مترو تهران و حومه از تسهیلات حساب ذخیره ارزی است و جزو مطالبات شهرداری نیست.

دنیا مالی در خصوص بیان داشتن اعداد به صورت واقعی تاکید کرد: در بند یک 4 هزار میلیارد دلار برای نرخ ما هزار و 300 میلیارد تومان است. همچنین بخش توسعه ناوگانهای حمل و نقل با کمک دولت تجهیز شده است و بهتر است در این خصوص یک طرفه به قاضی نرویم.

وی با یادآوری بند 4 که گویای دریافت هزینه از دولت است خاطر نشان کرد: باید اعلام شود شهرداری تا به حال چقدر پول دریافت کرده است و بزرگنمایی مطالبات شهرداری تهران از دستگاه های دولتی جز ایجاد حساسیت مطلب دیگری را دنبال نمی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار