امامی:

تمامی امور داوری براساس نظام نامه انجام می شود/از جوانگرایی حمایت می کنیم

رئیس کمیته داوران فدارسیون کشتی معتقد است تمامی امور داوران بر اساس نظام نامه ای که تهیه و تدوین شده انجام می شود و قانونمندی حرف اول را در این کمیته می زند.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با حمایت مسئولان فدارسیون کشتی در راستای رعایت اصل عدالت و بهاء دادن به همه فرصت ها در زمینه داوری پس از جلسات متعدد کارشناسی یک نظام نامه کامل و جامع تهیه و تدوین شد که هر چند هنوز هم دارای نواقصی است اما خوشبختانه از آنجایی که تمامی امور داوری بر اساس این نظام نامه انجام می شود دیگر جای حرف و حدیثی باقی نمی ماند.
 
وی تصریح کرد: البته خود ما هم اعتقاد داریم این نظام نامه دارای ایراداتی است که در هر مرحله پس از اجرا؛ این نواقص را بر طرف می کنیم کما این که این اتفاق در چندین موضوع انجام شده است و در ادامه نیز سعی خواهیم داشت با بررسی جوانب بیشتر یک آئین نامه و نظام نامه مرجع را تدوین کنیم تا در نهایت با رعایت عدالت حقی از کسی ضایع شود و داوری ایران با جایگاه واقعی خود برسد.
 
امامی در ادامه تاکید کرد: شما مطمئن باشید اگر یا نظام نامه به درستی اجرا شود نسل آینده نیز از آن بهره مند خواهند شد و در واقع آینده روشنی در انتظار جامعه داوری کشتی در کشورمان خواهد بود.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدارسیون کشتی هم در امور داوری دخالتی دارند یا خیر گفت: رئیس و دبیر فدارسیون کشتی بر اساس مسئولیتی که دارند بر همه کمیته و از جمله کمیته داوران نظارت دارند اما این که دخالتی در امور کمیته داشته باشند اصلاً این طور نیست و همه تصمیمات با همفکری اعضای شورای داوری صورت می گیرد.
 
داور درجه یک بین المللی کشتی کشورمان با بیان این که از جوانگرایی در داوری حمایت می کنیم عنوان کرد: اکثریت داوران از چیدمان داوری رضایت دارند ما با این کار شرایط حضور داوران جوان را در میادین مختلف فراهم کردیم،همچنین با این طرح در اعزام ها هم دیگر حقی از کسی ضایع نمی شود و در واقع با حمایت از داوران جوان پشتوانه سازی مطمئنی در این زمینه انجام خواهد شد.
 
امامی در خاتمه خاطرنشان کرد: هدف ما این است که کمیته داوران فدراسیون کشتی به یک اتاق شیشه ای تبدیل شود یعنی همه بدانند در این کمیته چه خبر است و در واقع با شفاف سازی تمامی علاقه مندان در جریان مسائل داوری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار