معاون کمسیر پلیس نیوساوث ولز استرالیا از آغاز عملیات "ضربه چکش"، عملیات ویژه امنیتی، برای ایام کریسمس و سال نو خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان،  یکی از مسئولان پلیس استرالیا از آغاز عملیات ویژه امنیتی برای ایام کریسمس و سال نو خبر داد.

"کاترین برن"، معاون کمسیر پلیس نیوساوث ولز استرالیا در کنفرانسی خبری در جمع خبرنگاران در سیدنی گفت:" در حال حاضر، به صورت کامل عملیات ضربه چکش را شروع کرده ایم. این عملیات از مقر پلیس شروع می شود و 24 ساعته خواهد بود. در همه شیفتهای کاری ما، فرماندهانی از پلیس در مراکز پلیس حضور خواهند داشت و نیروهای پلیس از رده های مختلف در حال انجام وظیفه خواهند بود. این افراد در مکان‌های عمومی و محل‌های آمد و شد عمومی حضور خواهند داشت. آنها تلاش خواهند کرد اطمینان حاصل کنند امنیت تامین می شود."

وی افزود: "ما بار دیگر تاکید می کنیم تا آماده هستیم آرامش و امنیت مردم را در این شرایط خاص تامین کنیم. کار پلیس استرالیا نیز همین است. عملیات ضربه چکش در ایام کریسمس و در زمان شروع سال جدید ادامه خواهد داشت. همانطور که گفتم این عملیات به صورت بیست و چهار ساعته و در همه روزها تا موعد زمانی مذکور خواهد بود."

وی در ادامه افزود:" تایید می کنیم که در ماجرای سیدنی، سه نفر کشته شدند. یک مرد پنجاه ساله در محل ماجرا کشته شد. یک مرد 34 ساله و یک زن 38 ساله نیز کشته شدند. 6 نفر نیز زخمی شدند. 3 زن به علت متحمل شدن زخم ناشی از گلوله در حال معالجه هستند. حال آنها خوب است. یک افسر پلیس مرد نیز زخمی شده است که در حال معالجه است. وی از بیمارستان مرخص شده و حالش خوب است. دو زن دیگر نیز تحت معالجه قرار گرفته اند. ما هرکمکی که بتوانیم به همه افرادی خواهیم داد که در این ماجرا درگیر بوده اند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۳
ضربه چکش یعنی همه را می گیری می کشی!
-
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۳
شکل کشور ما گربه است.شکل کشور استرالیا سگ گرگی یا گرگ جنگلی است.
آخرین اخبار