در سالهای اخیر بازار استفاده از وسایل ارتباطی مانند تلفن های همراه،تبلت ها،تلوزیون های اجتماعی و... بیش از گذشته داغ شده است و این مسئله یکی از دغدغه های اصلی شرکت های بین المللی ارتباطی از گذشته تا امروز محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،ورود سیستم عامل های مخصوص (Mobile Opration Systems) موبایل موجب نام گذاری هوشمند بر روی آنها شده است و در واقع محوریت اصطلاح هوشمند متعلق به فناوری سیستم عامل های استفاده شده در این نوع دستگاهها است.

در این گزارش قصد داریم دو مورد از خطرناک ترین بدافزارهای امنیتی مخصوص سیستم عامل های اندروید را به شما معرفی کنیم.

BD.DroidDream.A: جاسوس اطلاعات شخصی شماست!

برای اولین بار شرکت نتکین این بدافزار را در تلفن های همراه شناسایی و اطلاعات پاکسازی آن را در دیتابیس آنتی ویروسهای خود قرار داد.

این بد افزار از طریق اینترنت وارد  تلفن همراه شما شده و بصورت مخفیانه با نام  android.providers.downloadsmanager.com بر روی آن نصب می شود و بعد از شروع فعالیت،اطلاعات شخصی و حساس داخل تلفن همراه شما را به سرور ارسال میکند و بعد آن شروع به دانلود و نصب ویروسها و بد افزارهای این خانواده میکند.
.


BIT.GeiNiMi.A : کند کننده پردازشگر!

این ویروس از طریق اینترنت دانلود میشود و به نام Fire Bola نصب شده و پس از نصب از طریق پلاگینی به نام malicious که توسط خود ویروس نصب میشود فعالیت خود را شروع میکند.

این ویروس بصورت مخفیانه به اینترنت متصل شده و برنامه های مخرب را که باعث سنگین شدن سیستم عامل می شوند دانلود کرده و در دراز مدت باعث اختلال در اجرای برنامه های دیگر خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار