کولتارد از رانندگان بازنشسته رقابت‌های فرمول‌یک موفق شد برای اولین‌بار به عنوان قهرمانی مسابقات "آر او سی" دست پیدا کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بریتانیایی ها که کاپ قهرمانی کشوری را به تیم اسکاندیناوی واگذار کرده بودند، با کولتارد توانستند در رده اول حضور داشته باشند. کولتارد که  توانایی بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشته بود، ساعتی قبل موفق شد به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست پیدا کند.

دیوید کولتارد در مرحله فینال امروز در برابر پاسکال ورلین راننده ذخیره تیم فرمول‌یک مرسدس قرار گرفت و بعد از دوبار شکست‌دادن حریف خود توانست در پله اول سکوی قهرمانی بایستد.

در مسابقات Race of Champions هر مرحله از دو رقابت تشکیل می شود. کولتارد در مرحله اول فینال با اتومبیل "بوگی" مخصوص این مسابقات توانست با اختلاف ۱٫۵ ثانیه ورلین را شکست دهد.
در مرحله دوم این اختلاف بیشتر هم شد و زمانی که هر دو راننده با خودروی آریل آتوم رقابت می کردند، این کولتارد بود که با اختلاف ۲٫۷ ثانیه ای توانست پاسکال را مغلوب کند.

دیوید کولتارد علاوه بر این در مرحله نیمه نهایی توانسته بود با اتومبیل فولِکس‌واگن "پولو آؤ ایکس"مخصوص رقابت‌های رالی پیتر سولبرگ را شکست دهد و در یک چهارم نهایی هم Whincup قهرمان مسابقات سوپر کاپ را پشت سر گذاشته بود.

از طرفی دیگر ورلین هم در نیمه نهایی در رقابت با استبان اوکان به برتری رسیده بود و به عنوان رقیب کولتارد در فینال قرار گرفت.
مسابقات دو روزه امسال برای اولین بار در باربادوس برگزار شد. پیش از این رانندگان قهرمان در بانکوک برای رقابت گرد هم می آمدند. اما به دلیل شرایط ناامن این شهر، رقابت های آر او سی با یک سال تأخیر به باربادوس منتقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار