مجمع عمومی عادی سالانه سازمان لیگ فوتبال ایران، امروز ساعت 10 صبح در آکادمی ملی فوتبال با حضور اعضای مجمع، مقامات عالی رتبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کفاشیان در این مجمع اعلام کرد:از سازمان لیگ فوتبال ایران که مسئولیت لیگهای مختلف کشور را هم پذیرفته است و هم اکنون بیش از 80 درصد عملیات اجرایی فوتبال را برعهده دارد تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اثرات کار سازمان لیگ ارزنده بوده است.سازمان لیگ در برگزاری مسابقات لیگ برتر و سایر لیگ‌ها عملکرد خوبی داشته است.از جمله کارهای ارزنده دیگر سازمان لیگ پایین آوردن هزینه‌ها و جوانگرایی در لیگ است.

کفاشیان در ادامه گفت: ارائه برنامه یک ساله رقابت‌های لیگ برتر نیز یکی دیگر از کارهای بسیار خوب سازمان لیگ فوتبال ایران بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امیدواریم با توجه به حسابرسی‌های انجام شده بتوانیم کارهای سال آینده لیگ را برنامه‌ریزی کرده و  آیین نامه‌های لازم را تهیه نماییم.

کفاشیان در مورد تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی گفت: تبلیغات محیطی فوتبال امسال سه برابر نسبت به سال پیش افزایش داشته است که پیشرفت خیلی خوبی است و در مورد حق پخش تلویزیونی و  صدا و سیما هم کار هنوز عملیاتی نشده که فکر می کنم ما باید از حقوق خودمان دفاع کنیم چرا که حق پخش تلویزیونی حق باشگاه ها است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده در این خصوص بهتر عمل کنیم.

کفاشیان بیان کرد: حفظ سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا  از جمله کارهای ارزشمند دیگری بود که ما توانستیم بالاترین سهمیه را به همراه عربستان، ژاپن و کره جنوبی بدست آوردیم که این سهمیه  دو ساله است و این مهم با کمک باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال و هدایت سازمان لیگ فوتبال ایران به دست آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار