اعضای شورای شهر تهران در یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران دو فوریت طرح پیشنهاد به مجلس شورای اسلامی و دولت مبنی بر اختصاص سه میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاران بخش خصوصی در امور حمل و نقل عمومیرا بررسی می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سه شنبه 25 آذرماه سال 93 یکصد و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران پس از دو جلسه تعطیلات رسمی تشکیل خواهد شد.   
 
در این جلسه دو فوریت طرح های " پیشنهاد به مجلس شورای اسلامی و دولت جهت پیش بینی مطالبات شهرداری تهران از دولت در بودجه سال 94"، و "الزام شهرداری تهران به صدور پایانکار پس از کاشت درخت و حداقل مساحت هفتاد درصد عرصه در املاکی که باغ شناخته می شوند" بررسی خواهد شد.   
 
همچنین دو فوریت طرح «اصلاح بند تبصره یکم ذیل ماده واحده مصوبه مناسب سازی فضاهای شهری برای جانبازان و معلولین جسمی- حرکتی» نیز بررسی خواهد شد.   
 
در این جلسه یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران جهت ارائه لایحه احداث پیاده راه در مسیر غربی خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل میدان ونک تا چهارراه پارک وی" بررسی خواهد شد.   
 
اصلاح موادی از مصوبه "تشکیل انجمن­های شورایاری شهر تهران "و نیز طرح "الزام شهرداری تهران به عدم اعطای پروانه ساخت و ساز و ضبط پیگیری املاکی که در آن به صورت غیرقانونی اقدام به تخریب فضای سبز و قطع درختان نموده اند و از دیگر موضوعات این جلسه خواهد بود.
 
در این جلسه همچنین طرح "ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان 15 خرداد" بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اختصاص ، صندوق ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار