مدیر کل اوقاف شهرستان گناباد گفت: با ورود نخستین کاروان زیارتی پیاده امام رضا(ع) در پایگاه میقات الرضا(ع) طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی اجرا می‌شود.

 رضا طالبیان مدیر کل اوقاف شهرستان گناباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور نخستین کاروان پیاده زائران امام رضا(ع) افزود: نخستین کاروان‌های زائران پیاده با عنوان خادم الرضا(ع) با تعداد 100 زائر از روستای پیغاب و انصار الرضا(ع) با 150 زائر از روستای کرفند شهرستان فائن وارد شهرستان گناباد شده و با استقبال هیئت امنای مرقد علامه بهلول گنابادی مواجه شدند.
 
وی اظهار داشت: با توجه به عبور کاروان‌های پیاده از مسیر شهرستان گناباد برای حضور بارگاه مقدس رضوی (ع) ستاد استقبال از زائران امام رضا(ع) با عنوان قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی در مرقد علامه بهلول گنابادی تشکیل شده است.
 
طالبیان تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی اوقاف و امور خیریه استان رضوی و افزایش 25 درصد زائران در سالجاری ستاد قدم های آسمانی تا امام مهربانی مرقد علامه بهلول گنابادی آمادگی بیشتری برای اسکان و ارائه خدمات به زائران دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی به منظور خدمات رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع)،‌ایجاد فضای معنوی و فرهنگی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه با نگاه قطب فرهنگی شدن آنها، ایجاد انگیزه و استفاده از فرصت های معنوی و ایجاد فضایی برای رفع شبهات و پاسخگویی به سوالات دینی و فرهنگی زائران اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، کاروان ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار