برگزاری دو هم اندیشی و معرفی پژوهش‌گران برتر از جمله برنامه‌های هفتمین جشنواره هفته پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در قالب برگزاری هفته‌ی پژوهش در کانون علاوه بر برنامه‌های استانی، دو هم‌اندیشی نیز روز 25 آذر با حضور صاحب‌نظران عرصه‌ی پژوهش کودک و نوجوان در تهران برگزار می‌شود.
 
 بر این اساس موضوع هم‌ا‌ندیشی صبح روز سه شنبه 25 آذر 1393 «ساز و کارهای پژوهش کودک و نوجوان» است که در آن دکتر حریر فروش و دکتر سرایی به بحث و تبادل نظر در این زمینه خواهند پرداخت.
محل برگزاری این هم‌اندیشی که از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون برگزار می‌شود، ساختمان مرکز آموزش کانون واقع در خیابان نوفل‌لوشاتو، خیابان مسعود سعد اعلام شده است.

در همین حال بعد از ظهر همین روز و در همین مکان از ساعت 14 تا 16 نشست هم‌اندیشی با موضوع  «راه‌کارهایی برای تقویت فعالیت‌های پژوهشی در مراکز فرهنگی هنری کانون» برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تقدیر از آثار برگزیده پژوهشی مربیان ، کارشناسان و پژوهشگران کانون در بخش‌های طرح پژوهشی، پایان نامه، اقدام پژوهی و مقاله پژوهشی از ساعت 10:30 تا 12 روز چهارشنبه 26 آذرماه در سالن غدیر این مرکز واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، پژوهش ، قدردانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.