سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر مواد شیمیایی و همچنین برخورد سه دستگاه خودرو در پی این حادثه خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 00:53 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل چسب شیمیایی در غرب به شرق جاده دماوند بعد از پل شرکت واحد مطلع شدند و بلافاصله 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروهای حامل کف و همچنین دو دستگاه جرثقیل سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک تانکر 22 هزار لیتری مواد شیمیایی (چسب شیمیایی) به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و سپس واژگون شد که در پی این واژگونی در طی این حادثه دو دستگاه نیسان و یک خودروی پیکان وانت نیز برخورد می‌کنند و آنها نیز واژگون  و خودروی وانت پیکان در محل طعمه حریق می‌شود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و راننده پیکان وانت را از داخل خودرو خارج و به همراه سه راننده خودروهای دیگر تحویل عوامل اورژانس دادند و همچنین چسب شیمیایی جاری شده در معبر را با استفاده از کف و تجهیزات پاکسازی کردند و درساعت 4:35 دقیقه محل را تحویل عوامل راهور دادند.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: با کمک دو جرثقیل تانکر واژگون شده به حالت اولیه برگردانده شد و سایر خودروها نیز به محل امنی انتقال یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تانکر ، چسب ، واژگونی ، دماوند ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امین از قایمیه
۱۵:۵۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
باسلام من خیلی از اخبار شماراضی هستم وتشکر میکنم خدانگهدار
آخرین اخبار