رویترز اعلام کرد که صادرات نفت ایران در سال جاری میلادی نیز بر اساس میزان مقرر شده در توافقنامه موقت ژنو ادامه داشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه نوامبر به میزان 6.5 درصد نسبت به سال پیش افزایش یافته اما محموله‌ها در 11 ماه سال جاری میلادی هنوز هم از میانگین سال 2013 پایین‌تر بوده و مطابق با تحریم‌های بین‌المللی است.

بر اساس آمارهای گمرکی پنجمین وارد کننده بزرگ نفت خام جهان، سئول در ماه گذشته میلادی 567 هزار و 611 تن نفت خام از ایران وارد کرده است که که برابر با 138 هزار و 686 بشکه بوده است.

صادرات نفت خام ایران بین ماه‌های ژانویه و نوامبر بین 5/65 میلیون تن یا 124 هزار و 12 بشکه نفت بوده که نسبت به سال پیش 7/6 درصد کاهش داشته و 7/5 درصد نیز کمتر از میانگین سال 2013 یعنی 134 هزار بشگه در روز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خالق
۱۱:۵۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
بابا به خدا مگر نه اینکه ما اعتقاد داریم حج در خونه آدمه ، بجای اینکه بریم پول مملکت را صرف درآمد هتلهای عربستان کنم (چه عمره . چه تمتع) این پول را صرف فقیر های خودمون و جوونهای بیکار کنیم . تو را بخدا سفر به عربستان را تحریم کنید
آخرین اخبار