همایش "بررسی تحولات جهان اسلام؛ فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو" دوشنبه 24 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در این همایش که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد، از 26 اثر پژوهشی این سازمان رونمایی و از 3 مترجم خارجی قرآن کریم تقدیر می‌شود.

«بررسی تحولات جهان اسلام؛ فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو» عنوان گردهمایی جمعی از صاحب‌نظران و مسئولان به مناسبت هفته پژوهش است که معاونت پژوهشی و آموزشی این سازمان، آن را در قالب همایش، روز دوشنبه 24 آذر، در محل حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار می‌کند.

در این همایش یک‌روزه که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد، تحولات جهان اسلام از منظر صاحب‌نظران جمهوری اسلامی ایران، بیان خواهد شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله تسخیری مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، سخنرانان نوبت صبح این همایش خواهند بود.

در نوبت بعد از ظهر این همایش هم که در سالن شهید رحیمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه خواهد یافت، سردار رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ، جلالی‌ شاهرودی رییس پژوهشگاه مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام مبلغی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی، به ارایه دیدگاه‌های خود در خصوص موضوع همایش خواهند پرداخت.

در این همایش از 3 تن از مترجمین خارجی و برتر قرآن کریم، توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تجلیل به عمل خواهد آمد.

رونمایی از 26 اثر پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تقدیر از طرح‌های پژوهشی برتر این سازمان و رایزنی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور، از دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار