نایب رئیس فدراسیون ووشو گفت: در بخش بانوان با کمبود داوران در سطوح بالا مواجه هستیم.

شهین نظری نایب رئیس فدراسیون ووشو در بخش بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجود یکه در چند سال اخیر شاهد پیشرفت های خوبی در ووشو بانوان بودیم ، ا ما متاسفانه با کمبود داوران در سطوح برتر مواجه هستیم و داوران سطوح بالا چون تعدادشان کم است و در شهرهای مختلف کشور ساکن هستند ، برای حضور در لیگ با سختی روبه رو هستند.

وی ادامه داد: البته متعهد بودن داوران باعث می شود تا در لیگ و سایر رقابت ها حضور داشته باشند و دوری راه آنان را از کار و علاقه شان به ووشو دور نکرده است، به طور مثال برای هفته پنجم و ششم  لیگ برتر که  امروز یکشنبه 23 آذر در محل آکادمی ووشو برگزار شد ،داورانی از شهرهای شهرکرد،همدان و قم حضور داشتند.

وی با اظهار رضایت از سطح کیفی لیگ برتر بانوان گفت: در لیگ امسال شاهد بودیم وقتی یک بازیکن ناشناخته  مقابل یک ملی پوش قرار می گیرد با اختلاف امتیاز کمتری نسبت به سال های گذشته مغلوب می شود و این نشان دهنده پیشرفت ووشو در بخش بانوان بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ برتر بانوان و همچنین مسابقات قهرمانی کشور در عین حالی که باعث می شود ووشوکاران و مربیان جدیدی برای بخش ملی شناسایی شوند باعث می شود تا ووشوکاران ملی پوش نیز همیشه در حال و هوای مسابقات باشند و با تمریناتی که برای این رقابت ها انجام می دهند بدنشان افت نکند و در نهایت به نفع ووشو بانوان کشور است.

نظری در پایان گفت: پس از پایان یافتن لیگ برتر ووشو بانوان مسابقات قهرمانی کشور را از 2 تا 7 اسفند به میزبانی کرمانشاه در بخش بانوان را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار