مالک و سرمربی سابق تیم فوتبال راه آهن در خصوص وضعیت این تیم گفت: من باشگاه راه آهن را تحویل دادستانی دادم تا این سازمان تکلیف این باشگاه را مشخص کند.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ما همه مدارک را برای مالک باشگاه راه‌آهن به دادستانی دادیم اما این سازمان قبول نکرد بر این اساس من هم باشگاه راه‌آهن را تحویل دادستانی دادم تا این سازمان در لیگ برتر تیمداری کند. به هر حال ما تا الان 4،5 میلیارد تومان برای باشگاه را‌ه‌آهن هزینه کردیم که دادستانی باید این م بلغ را بازگرداند.

وی درباره وضعیت دیگر اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم راه‌آهن تصریح کرد: به هر حال آنها خودشان مختار هستند که قصد ادامه همکاری دارند یا استعفا می‌دهند من از آنها خواستم که فعالیتشان را در باشگاه راه‌آهن ادامه دهند.

مالک و سرمربی سابق راه‌آهن عنوان کرد: به هر حال تیم راه‌آهن در فصل نقل و انتقالات آسیب می‌بیند مشکل ما این است که مسئولان فوتبالی فکر نمی‌کنند.

استیلی در مورد احتمال درخواست مجدد برای مالکیت باشگاه راه‌آهن بیان کرد: فضا برای کار کردن فراهم نیست من برای کمک به باشگاه راه‌آهن،‌ مالکیت این باشگاه را قبول کردم اما با مشکلاتی مواجه شدم که در نهایت باشگاه را تحویل دادستانی دادم.

وی در ادامه بیان کرد: هدفمان بازیکن سازی در باشگاه راه‌آهن بود 12،13 بازیکن جوان را روانه مسابقات کردیم که تا الان در لیگ برتر بازی نکرده بودند برنامه‌ام برای باشگاه راه‌آهن 3،4 ساله بود که این امر محقق نشد در حال حاضر نگران بازیکنان تیم راه آهن هستم.

استیلی تصریح کرد: هم اکنون 10 بازیکن راه آهن را تیم‌های دیگر می‌خواهند که با وضعیت به وجود آمده معلوم نیست وضعیت بازیکنان راه آهن به چه صورت می‌شود.

وی درباره اطلاع از وضعیت سیاسی در زندان عنوان کرد: من خبری از سیاسی ندارم تا آن جایی که اطلاع دارم وی در بندی حضور دارد که ممنوع الملاقات است به هر حال خانواده سیاسی نگران وضعیت پسرشان هستند امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات برطرف شود و سیاسی آزاد شود.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس عنوان کرد: تیم پرسپولیس با وضعیت به وجود آمده و نبود مدیرعاملش آسیب می‌بیند به هر حال پرسپولیسی‌ها برای خرید بازیکن باید پول بدهند که کسی نیست چک‌ها را امضا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که رضاییان بازیکن راه آهن به تیم ملی دعوت شد امیدوارم وضعیت مالکیت راه آهن هر چه سریعتر مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار