در پایان هفته ششم لیگ برتر ووشو بانوان دانشگاه آزاد در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل: هفته پنچم و ششم لیگ برتر ووشو بانوان امروز یکشنبه 23 آذر در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

شایان ذکر است: هفته پنجم لیگ برتر ووشو تیم هیئت اردبیل با نتیجه 0 بر 9 مقابل هیئت همدان و تیم گاز مازندران با نتیجه 0 بر 7 مقابل هیئت ووشو قم مغلوب شدند، همچنین تیم دانشگاه آزاد 9 بر 1 تیم ووشو هیئت سیستان و بلوچستان را شکست داد و تیم سون هیل 8 بر 2 تیم هیئت ووشو کرمانشاه را مغلوب کرد.

لازم به ذکر است: در هفته ششم لیگ برتر ووشو بانوان که عصر امروز ادامه داشت تیم دانشگاه آزاد 10 بر 0 هیئت اردبیل را و تیم سون هیل 9 بر 1تیم هیئت ووشو قم را شکست داد و تیم هیئت ووشو کرمانشاه 3 بر 6 مغلوب تیم هیئت ووشو سیستان و بلوچستان شد.

گفتنی است: در پایان هفته ششم تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم سون هیل با 15 امتیاز و تیم هیئت ووشو سیستان و بلوچستان با 12 امتیاز به ترتیب دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. همچنین فنی ترین تیم ، تیم دانشگاه آزاد و با اخلاق ترین تیم، تیم سون هیل و بهترین سرپرست، نصیری از تیم هیئت ووشو همدان و بهترین مربی راضیه طهماسبی از دانشگاه آزاد و پر امتیاز ترین تالوکار مهسا دهقان از تیم سون هیل در این هفته معرفی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار