عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خط 3 مترو حد فاصل آزادگان تا قائم تا سه ماه دیگر خبر داد.

محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بهره برداری نیمه شمالی خط3 مترو تا پایان امسال، اظهارداشت: با توجه به افتتاح نیمه جنوبی این خط حد فاصل بزرگراه آزادگان تا خیابان بهشتی در اردیبهشت ماه امسال، افتتاح نیمه شمالی از خیابان بهشتی تا خیابان قائم، اتصال شمال وجنوب شهر را فراهم خواهد ساخت.
 
وی ادامه داد: نیمه جنوبی خط3 مترو ایستگاه‌های نفت،‌ عبدل آباد، شهرک شریعتی، قلعه مرغی، جوادیه، راه آهن،‌ رازی، منیریه، چهارراه ولیعصر(عج)، میدان ولی عصر(عج)، دکتر فاطمی، میرزای شیرازی و شهید بهشتی را شامل می‌شود.
 
سرخو تصریح کرد: نیمه شمالی این خط با 3 ایستگاه سهروردی، شهید قدوسی، شهید صیاد شیرازی ، خواجه عبدالله انصاری، شهید زین الدین، هروی، حسین آباد، نوبنیاد، اقدسیه، محلاتی،‌ نیاوران،‌ شهید باهنر و قائم سهولت جا به جایی شهروندان را فراهم خواهد ساخت.
 
 عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان بهره برداری فاز دوم خط 7 و فاز نخست خط 6 را سال آینده عنوان کرد و گفت: با توجه به تمایز بودجه مترو فرودگاه امام خمینی (ره)  در گذشته و برخورداری این خط مترو از ردیف بودجه در سال جاری، در صورت پرداخت بودجه 93 و نیز تشخیص اعتبار کافی در سال 94، این خط مترو حداکثر اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار