دو کشتی گیر خوزستانی به جمع نفرات کارگاه مشترک فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین کارگاه مشترک تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان و جوانان روزهای 24 تا 28 آذرماه در شهر ماهشهر استان خوزستان برگزار می شود.
فواد حیدری در وزن 57 کیلوگرم و حیدر علیزایی در وزن 86 کیلوگرم کشتی گیران خوزستانی به جمع نفرات حاضر در این کارگاه دعوت شدند.

جلسه روسای کمیته مربیان هیأت های کشتی برگزار می شود

جلسه روسای کمیته مربیان هیأت های کشتی سراسر کشور فردا (دوشنبه) در خانه کشتی تهران برگزار می شود.در این جلسه مواردی همچون تبیین آیین نامه و برنامه های کمیته مربیان کشتی کشور، بررسی وضعیت برگزاری انتخابات کمیته مربیان در هیأت های کشتی استان های سراسر کشور، ارائه برنامه از سوی روسای منتخب کمیته مربیان و ارائه نظرات و پیشنهادات توسط روسای کمیته مربیان هیأت های کشتی استان های سراسر کشور در دستور کار این جلسه قرار دارد.

60 دلار قیمت بلیت رقابت های جام جهانی کشتی آزاد

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد سال 2015 روزهای 22 و 23 فروردین ماه سال 94 در شهر لس آنجلس آمریکا با حضور 8 تیم برتر جهان از جمله کشورهای ایران و روسیه برگزار می شود.

بلیت فروشی این رقابت ها در سایت تیکت مستر آغاز شده است و قیمت بلیت این رقابت ها برای صندلی های معمولی 60 دلار و برای صندلی های اختصاصی 85 دلار تعیین شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار